קבוצת הנדל"ן מנתניה איציק תשובה במגעים לשת"פ עם חוסיין סג'וואני

משלחת בראשות מנכ"ל הקבוצה, ויקטור חביב, הציגה בדובאי שורה של פרויקטים לאנשי עסקים אמירתים - בהם המולטי מיליארדר חוסיין סג'וואני, יו"ר תאגיד הענק דאמאק

0
824
קבוצת הנדל
ויקטור חביב וחוסיין סג'וואני. צילום חן סעדון

משלחת בראשות מנכ"ל הקבוצה, ויקטור חביב, הציגה בדובאי שורה של פרויקטים לאנשי עסקים אמירתים – בהם המיליארדר חוסיין סג'וואני, יו"ר חברת פיתוח הנכסים דאמאק

משלחת בראשות מנכ"ל הקבוצה, ויקטור חביב, יצאה השבוע לדובאי על מנת לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה וייזום פרויקטים משותפים. השת"פים בין קבוצת הנדל"ן איציק תשובה, בראשותו של איציק תשובה לבין אנשי עסקים מהאמירויות.

לפי גורמים המקורבים למשלחת, ויקטור חביב והמשלחת הישראלית נפגשו עם שני שייחים אמירתים ואנשי עסקים. ביניהם, מקורבו של נשיא ארצות הברית היוצא, דונאלד טראמפ. המולטי מיליארדר, חוסיין סג'וו'אני.

סג'וואני, מייסד ויו"ר חברת פיתוח הנכסים מהגדולות באמירויות, דאמאק, נחשב לאחד מאנשי העסקים המשמעותיים ביותר בעולם הנדל"ן. דאמאק נכסים דורגה בשנת 2017 ע"י המגזין פורבס, כאחת מ-2,000 החברות הצומחות ביותר בעולם.

חברת ההשקעות דיקו גרופ, גם כן בבעלותו של סג'וואני. החברה מזוהה כמי שחתמה על הסכם עם ענקית האופנה האיטלקית רוברטו קוואלי. על-פי ההסכם, מעצב העל יעצב את כל בתי המלון של רשת המלון "אייקון". גם רשת זו בבעלות סג'ו'אני, בדובאי ובנסיכויות נוספות.

סג'ו'אני, שטראמפ נכח בחתונת בתו, דורג כאחד מ-100 אנשי העסקים המובילים בעולם הערבי.

במידה והמגעים בין הצדדים יבשילו לכדי עסקה, צפויה קבוצת איציק תשובה, לזרז הליכי ההתרחבות. כבר היום החברה מוגדרת כאחת מחברות הנדל"ן הפעילות בישראל. היעד הבא, כאמור, הוא מעבר לים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן