חמישה טיפים שאסור לכם לפספס בעיצוב חדרי ילדים

0
210
חדר ילדים לדוגמא. שימוש נכון בחללים. צילום באדיבות משכל - ריהוט לילדים ולנוער

יצאנו אל סניף נתניה של חברת "משכל" רהיטי ילדים ונוער, הממוקם באזור התעשייה פולג (ליד איקאה) , לשמוע ממעצבי החברה על המגמות האופנתיות בעיצוב חדרי הילדים ועל הדברים שלא ישתנו לעולם. אספנו עבורכם 5 טיפים שאסור לשכוח כשמעצבים את חדר הילדים מחדש:

1. צבעוניות עכשווית – באיזה צבעים כדאי להשתמש?

הצבעוניות בחדרי ילדים צריכה להיות נינוחה גם במקרה שבוחרים בצבעים חמים וגם אם מעדיפים צבעוניות קרירה יותר, כיוון שהחדר עמוס בד"כ בחפצים המשמשים גם לשינה וגם למשחקים ולימודים. בדומה למגמה הרווחת בעיצוב הפנים הכללי של הבית, גם בחדרי הילדים המגמה השולטת בשנים האחרונות היא של תוספת צבעים נקייה לחדר. מה זה אומר? הצבעוניות העכשווית אינה מעמיסה על העין עודף צבעים הגורמים לחוסר שקט אצל הנמצא בחדר, אך מאידך הקירות אינם לבנים וחלקים. בדרך כלל נבחר צבע אחד דומיננטי ואותו הופכים למוטיב בחדר – קיר בצבע חלק או עם דוגמאות בצבע הנבחר, ונגיעות של אותו הצבע ברהיטים, בוילונות או בשטיח.

2. שימוש נכון במקומות אחסון
ניתן ומומלץ לפנות אל אנשי מקצוע לפני תחילת עיצוב חדרי ילדים: המשימה המורכבת של שילוב רב של רהיטים, אביזרי לימוד ומשחק ומקומות אחסון מרווחים הוא בד"כ אתגר להורים העסוקים. אחד הפרמטרים שקובעים יותר מכל את רמת השלווה של הילדים, מידת ההנאה שיחוו מהשהייה בחדר ואת יכולתם להתרכז בעשייה שונה בחדר, הוא ההרמוניה השוררת בו. חדר עמוס ומבולגן יקשה גם על הילדים הרגועים ביותר את ההתנהלות בתוכו, ואילו חדר מאורגן ומכיל יכול להשרות רוגע, ולו יחסי, גם על השובבים שבחבורה.

3. מתחם המשלב לימודים ועבודה

לכל הורה חשוב שילדיו יהיו מסוגלים לשבת וללמוד או להכין שיעורים בעת הצורך. חדרי הילדים של משכל משלבים בצורה אלגנטית, מתחם לימודים הכולל שולחן כתיבה או מערכת עבודה היוצרים אווירה של ריכוז בשילוב חדר ילדים חם ונעים. כאשר מוגדר מראש מקום נעים ומסודר בו אפשר להתרכז בלימודים, הלמידה נעשית הרבה יותר קלה.

4. תו איכות ושירות: ייצור ושירות איכותיים תחת פיקוח

רהיטי משכל זכו בתו תקן יוקרתי מטעם "איגוד תעשיות הריהוט הישראלי". התו מוענק לחברות יציבות בלבד אשר עוברים בדיקות מקיפות להבטחת איכות הייצור וטיב השירות. רהיטי משכל גאים לשאת את "תו האיכות והשירות" כבר שנים רבות לאור רמת ההקפדה על בטיחות, איכות ייצור וגימור ועמידה בתנאי שירות לקוחות גבוהים.

5. חומרים טבעיים בעיצוב חדרי ילדים

המודעות האקולוגית הינה נושא חשוב בכל תחום העיצוב העכשווי העולמי. ההתחשבות בסביבה וההקפדה על חומרים טבעיים ובריאים הולידה את המגמה החשובה ביותר של שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לאדם ולסביבה גם בעיצוב חדרי ילדים. ב"משכל" משתמשים אך ורק בחומרים טבעיים ואיכותיים כגון עץ בוק המשתייך למשפחת עצי האלון ממקור אירופאי ידוע ומפוקח. הצבעים של משכל הינם צבעים מינרליים ממקור טבעי מסדרת "אקו פיינט". אלו צבעים מהמתקדמים בעולם אשר שמים דגש רב על בריאות הילד ועל איכות הסביבה. על מנת ליצור חדרי ילדים שאינם פולטים חומרים רעילים ואינם מזיקים לנו ולסביבה.

לסיכום, מומלץ מאוד לבקר בסניף "משכל" המקסים באזור התעשייה פולג (מעל "שמרת הזורע", חניה חינם במתחם "איקאה") וליהנות ממגוון ההנחות והמבצעים על רהיטים באיכות מעולה מעץ מלא וצבעים טבעיים. כל הקולוקציה כרגע בהנחות מיוחדות ויש אפשרות להתאמת מידות, צבעים ופתרונות אישיים.

"משכל רהיטי ילדים ונוער": גיבורי ישראל 5 א', קומה 2 במעלית, נתניה. לתיאום פגישה:  1599-599-888 או בקרו באתר שלנו – משכל רהיטי ילדים ונוער

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן