חוזרים לים: עונת הרחצה בנתניה נפתחה רשמית

בפתיחת עונת הרחצה השקיעה עיריית נתניה כשבעה מיליון שקלים. בעיר תשעה חופים מוכרזים והיא צפויה לפתוח בהמשך חוף מוכרז נוסף. 

0
1213
תמונה ממעוף הציפור על חופי נתניה המוכרזים - בשיא עונת הרחצה. צילום באדיבות עיריית נתניה

בפתיחת עונת הרחצה השקיעה עיריית נתניה כשבעה מיליון שקלים. בעיר תשעה חופים מוכרזים והיא צפויה לפתוח בהמשך חוף מוכרז נוסף. 

עיריית נתניה פתחה רשמית את עונת הרחצה לשנת 2023. ביום חמישי האחרון נפתחו שני חופים מוכרזים. אל חוף סירונית א' הפועל כל השנה, הצטרפו חוף העונות וכן חוף פולג. על-פי התוכנית העירונית יפתחו שאר החופים המוכרזים בתאריך 20.04.

בנתניה תשעה חופים מוכרזים. חוף בלו ביי הוא הצפוני בהם. כמה מאות מטרים ממנו חוף צאנז (החוף הנפרד). במרכז העיר פועלים חוף העונות, חוף האמפי, חוף הרצל, חוף סירונית א, חוף סירונית ב וחוף ארגמן (לגון). בדרום העיר פועל חוף פולג. רצועת החוף של נתניה משתרעת על-פני 13 ק"מ. לאחרונה אישר משרד הפנים לנתניה לפתוח חוף מוכרז נוסף.

מעיריית נתניה מסרו, כי העירייה השקיעה כשבעה מיליון שקלים בחופים, זאת כדי לאפשר את פתיחתם. במסגרת זו השקיעה העירייה כארבעה מיליון שקלים בעבודות נרחבות בחוף סירונית.

כחלק ממיצובה של העיר כבירת הגולשים בישראל, החלה העירייה לשדר באתר העירוני את מצב הגלים בחוף. בהיבט של החניונים הציבוריים, החל מעונה זו יתאפשר התשלום בחניון סירונית  באמצעות אפליקציות תשלום. בנוסף, תשתית שילוט טכנולוגית תעדכן את הנהגים עם יש או אין מקום פנוי בחניון סירונית. בחניון חוף פולג יותקנו עמדות טעינה לרכבים חשמליים ועוד.

חופי נתניה מחזיקים בשיא ארצי. שמונה מתוך תשעת חופי העיר מחזיקים בתו איכות בינלאומי "הדגל הכחול". תו איכות זה נבחן בכל שנה מחדש על-ידי הארגון הבינלאומי על בסיס סטנדרטים בינלאומיים.

שעות הפעילות בחופים: 08.30 ועד חצי שעה לפני השקיעה.