מעל 200 תלמידים מנתניה בכנס עירוני למדעים וטכנולוגיה

מעל 200 תלמידים מ-13 חטיבות ביניים בנתניה השתתפו בכנס עירוני שנתי במדעים, טכנולוגיה וקיימות. לצד הרצאות על גנטיקה מולקולרית, הוצגה תערוכה

0
376
בתמונה: תלמידי מדעים מצטיינים מנתניה - במסגרת כנס עירוני למדעים.

מעל 200 תלמידים מ-13 חטיבות ביניים בנתניה השתתפו בכנס עירוני שנתי במדעים, טכנולוגיה וקיימות. בין השאר התמודדו במשחק מדעי. הצטיינו: אורט גוטמן, שטקליס, חיים גורי, אלדד ובר אילן בנים.

הכנס, כאמור, נפתח במשחק מאתגר – "חפש את הפוסטר המדעי". זאת במסגרת תערוכת תוצרי למידה ועבודות חקר של התלמידים. תערוכה, שכללה כלל חידות מאתגרות ומהנות.

בהמשך השתתפו התלמידים בהרצאה בנושא גנטיקה מולקולרית. ד"ר דני זאבי הרחיב על מחלות גנטיות ואפשרויות למניפולציות גנטיות באמצעות החדרת גנים בטכנולוגיית קריספר.

גילת סיימון, מנהלת האגף העל יסודי, קראה למשתתפי הכנס להרחיב את השכלתם בתחומי המדעים לתארים מתקדמים. התלמידים, כאמור, הציגו 28 עבודות חקר שנבחרו מתוך עשרות עבודות. העבודות עצמן נבחרו מתוך מעל 100 עבודות אותן ביצעו תלמידי ותלמידות 13 חטיבות הביניים בעיר.

גילה לאמי, מפקחת מדעים במחוז תל אביב במשרד החינוך, נכחה בכנס. היא לא הסתירה את התרשמותה מהתוצרים המגוונים ומהלמידה הפעילה והעצמאית של תלמידי העיר נתניה. "זהו אירוע שיא של למידה משמעותית שהתקיימה בבתי הספר בנושאים  מדע, טכנולוגיה וקיימות בדגש על שינויי האקלים."

למפגש הוזמנו הורי התלמידות והתלמידים הנבחרים, אשר נהנו מאוד לראות את ילדיהם מציגים מחקרים מעמיקים ואיכותיים.