ובא לציון גואל?

1
85

כבר עייפנו מלדבר על פירוק מתבקש של הקבוצה, על שהמקרה של מכבי נתניה אבוד מראש, כמו שנמאס לשמוע על משקיעים פוטנציאלים שהולכים צעד אחורה אחרי ששומעים את המספרים, אך עם כל זה נראה שיש הפתעות לפעמים וגם אותנו הבשורה של היום הצליחה להפתיע, או לפחות להפריח תקווה קטנה בליבנו.

ראש עריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, מצטיירת כאושיה שגם הפעם תציל את מכבי נתניה – לאחר שזו עשתה זאת בעבר, איך היא עשתה זאת הפעם, הנה הפרטים: נראה כי הגברת הראשונה של נתניה, שעתידה לחזור מארה"ב בימים הקרובים, הצליחה לגייס לטובת הקבוצה את עזרתם של סאני קאהן וראסל גלבוט. השניים אם כן ירתמו לעזרת הקבוצה ואמורים להיכנס כבעליה החדשים של מכבי נתניה או שאלה יסתפקו במתן תרומה נכבדת שתשאיר את הקבוצה עם הראש מעל המים וסיכויי הישרדות של ממש.

במקרה שתסריט זה אכן יתממש, תהיה הקבוצה פנויה להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, שהצעד הראשון בתוכנית הוא תשלום החוב לשחקנים הכולל בתוכו פרמיות על נקודות, מענקי עליה וכן שתי משכורות. הצעד הבא לאחר מכן יהיה צעד מקצועי הכולל החתמת שחקנים לעונה הבאה, חידוש חוזים ומציאת מאמן חדש לקבוצה. יש לומר זאת בזהירות אך נראה כי סוף סוף אפשר להתחיל לחלום על פתרון הבעיה של נתניה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן