ד"ר תמר צור מונתה לעמוד בראש המחלקה הגניקולוגית לניאדו

0
979
דוקטור תמר צור - לניאדו, נתניה
ד"ר תמר צור, בית חולים לניאדו - נתניה

ד"ר תמר צור מונתה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה הגניקולוגית בבי"ח לניאדו. ד"ר צור, בוגרת אוניברסיטת בן גוריון, ביצעה התמחות בסורוקה ועבדה במספר תפקידים בבי"ח איכילוב ובבי"ח אסף הרופא.

ד"ר תמר צור תנהל את המחלקה הגניקולוגית שהינה חלק מאגף נשים ויולדות בלניאדו המכיל: הריון בסיכון, חדרי לידה, הפריה חוץ גופית IVF, וכן שתי מחלקות אשפוז.

במסגרת פעילות המחלקה מתבצעים ניתוחים לפרוסקופים, ניתוחים פתוחים, ניתוחים אונקולוגים וכן הסטרוסוקפיות במסגרת חדר ניתוח או במסגרת מרפאתית ללא הרדמה . כל זאת בדגש על מקצועיות ואנושיות.

חזונה של ד"ר צור הינו להעניק את המגוון הרחב ביותר של הטיפולים הרלוונטיים לנשים, תוך שימוש בטכניקות והמכשור המתקדמים ביותר, לצד אנושיות וחמלה המאפיינים את בי"ח לניאדו.

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר צור "לעמוד בראש המחלקה זו זכות, וגם חובה. שאיפתי היא, להוביל יחד עם הצוות כולו מהלך של שדרוג מתמשך של היקף ואיכות הטיפול הגניקולוגי לנשות נתניה ואזור השרון. בשילוב כוחות של הצוות הרפואי, הסיעודי ומזכירות, נוכל לתת לכל אשה מענה מקצועי אנושי ויעיל".

נדב חן, מנכ"ל לניאדו, בירך את ד"ר צור עם כניסתה לתפקיד.

למערכת נתניה אונליין אמר, כי "צוות אגף נשים ויולדות בלניאדו, הינו צוות בעל מוניטין מעולה , נשים רבות מגיעות לכאן מכל רחבי הארץ על מנת לקבל טיפול רפואי מקצועי ומסור מהשורה הראשונה ואני שמח מאוד לצרף לצוות זה גם את ד"ר צור".

מערך אגף נשים ויולדות של בית חולים לניאדו, נחשב לאחד הטובים והמבוקשים בישראל.

במשך שנים רבות נשים רבות, מכל רחבי הארץ, בוחרות ללדת בלניאדו – זאת בשל המוניטין רב השנים וההישגים הרפואיים.

במהלך השנים האחרונות בית חולים לניאדו הפך לבית חולים אוניברסיטאי – במסגרתו מתקבלים מתמחים רבים – זאת לצד מחקרים המבוצעים בבית החולים והעסקת טובי המומחים בישראל.

בנוסף, עשרות מיליוני שקלים הושקעו במהלך העשור האחרון להרחבת השירותים אותם מעניק בית חולים לניאדו – בין השאר – באמצעות עשרות מרפאות חוץ.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

מקום ראשון לבי"ח לניאדו על פיתוח מערכת רשומה רפואית

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן