מקום ראשון לבי"ח לניאדו על פיתוח מערכת רשומה רפואית

2
505
מערכת רשומה רפואית סטארטאפ לניאדו
מקום ראשון לסטארט אפ שפותח בבית חולים לניאדו: מערכת רשומה רפואית. צילום יח"צ

מערכת רשומה רפואית שפותחה בבית החולים לניאדו זכתה במקום הראשון בתחרות IT Awards 2020 בקטגוריית חדשנות במערכות ליבה.

תחרות IT Awards 2020 הינה אחת הבמות המרכזיות לבחינה והערכה של הליכי IT  מורכבים בארגונים גדולים. התחרות, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיפוטו של פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, כוללת מספר קטגוריות ובהם קטגוריית חדשנות במערכות ליבה.

מטעם בית החולים לניאדו, הגיש מנהל מחלקת המחשוב, נתן דיסלדורף, את פרויקט רשומה רפואית – פרויקט רספונסיבי, שהוטמע בכל מחלקות בית החולים – בדגש על ממשק משתמש נח.

הפרויקט, שנוהל כסטארט-אפ פנימי בתוך בית החולים, כלל צוות עובדים "רזה" יחסית: מנהל פרויקט, מנתח מערכות מידע יעודי,  מעצב UX/UI, DB  ארכיטקטתקציב פיתוח המערכת עמד על סך של כ- 1.2 מלש"ח והיקף העבודה עמד על כ-200 חודשים עבודת אדם. עלות החומרה שנרכשה עבור הטמעת הפרויקט עמדה על כ-2 מלש"ח.

מדובר בחסכון של עשרות מליוני שקלים, ובנוסף, ואף חשוב מכך, המערכת נבנתה כחליפה מותאמת אישית לצורכי הארגון. פרויקט הרשומה הרפואית מציע פתרון לכ-600 משתמשי קצה, ביניהם, רופאים, אחיות, יועצים, זיהומולוגים, מזכירות רפואיות, רוקחים וצוות הנהלה.

תחילת העבודה על מערכת הרשומה הרפואית הייתה לפני ארבע שנים. שלב א' של הפרויקט הסתיים לפני כשנה, המערכת הוטמעה ברוב מחלקות בית חולים לניאדו ובימים אלה מבוצעת התאמה למחלקות עם צרכים יחודים. יתרונותיה המרכזיים של המערכת הינם: מעקב אחרי ביצוע, בקרת איכות, התראות, אחידות תהליכים בכל ביה"ח, זמינות הנתונים בכל פלטפורמה בכל מקום, אינטגרציה לכל המערכות התומכות שנרכשו כגון מערכת ERP, אחסון בדיקות הדמיה, מעבדות, מכשור רפואי כגון מד לחץ דם, גלוקומטרים, מכשירי EEG , מוניטורים ועוד.

בנוסף, יתרונותיה כוללים מחלקה ללא נייר, המערכת רספונסיבית, עובדת באמצעות Browser ונתמכת בכל מערכות ההפעלה Win, Android, IOS והדרכה והטמעה קצרה ופשוטה

בתחרות IT Awards 2020 שהתקיימה השבוע באולם האירועים לאגו בראשל"צ, זכתה כאמור המערכת שפותחה בלניאדו במקום הראשון.

נתן דיסלדורף, מנהל מחלקת המחשוב בלניאדו, אמר כי "אני גאה בצוות שלנו, הצוות התנהל כסטארט-אפ פנימי בתוך בית החולים, פיתח מערכת ייחודית ששווייה עשרות מליוני שקלים. מערכת המאפשרת מתן מענה לארגון עם צרכים מורכבים בעלי חשיבות  קריטית להצלת חיי אדם. ההערכה לה זכינו בתחרות IT Awards 2020 מעידה על כך!".

נדב חן ציין בפני הצוות, כי "בעידן של טכנולגיה מתקדמת, אנחנו מתקדמים ומתאימים את עצמנו, לסטנדרטים הגבוהים ביותר. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת למערכת רשומה רפואית היא כלי מציל חיים !"

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

מרכז חדש בנתניה: קורסים למחשבים למבוגרים

משרד הבריאות: פגיית בית חולים לניאדו – נתניה מצטיינת

לניאדו: ניצלה הריונאית שהוכשה בסלון ביתה ע”י צפע

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן