ד"ר משה דותן ישמש כמנהל היחידה לקרדיולוגיה ילדים – לניאדו

ד"ר משה דותן, רופא בכיר, עסק בשנים האחרונות בהקמת יחידה לקרדיולוגיה ילדים בבית חולים זיו בצפת. עם הצטרפותו תרחיב היחידה את שירותיה.

0
458
ד
ד"ר משה דותן, מנהל יחידת קרדיולוגיה ילדים - לניאדו.

ד"ר משה דותן, רופא בכיר, עסק בשנים האחרונות בהקמת יחידה לקרדיולוגיה ילדים בבית חולים זיו בצפת. עם הצטרפותו תרחיב היחידה את שירותיה.

בית חולים לניאדו – נתניה מרחיב את היקף השירותים. בלניאדו מסרו, כי ד"ר משה דותן נבחר לתפקיד מנהל היחידה לקרדיולוגיה ילדים – לניאדו.

ד"ר דותן, רופא בכיר, התמחה ברפואת ילדים בבי"ח העמק. תת התמחות בקרדיולוגיה לילדיםביצע  במרכז הרפואי רמב"ם. הוא גם מומחה באקו לב – עובר. ד"ר דותן שימש כמצנתר בכיר במרכז הרפואי רמב"ם. בשנים האחרונות עסק בהקמת יחידה לקרדיולוגיה לילדים בבי"ח זיו בצפת.

הצטרפותו תאפשר להרחיב משמעותית את השירותים הקיימים. היחידה תעניק מעטפת רחבה מאד של יעוץ ובדיקות.  בין השאר: בדיקות אקו, אקו במאמץ, אקו לב עובר,  בדיקות ארגומטריה והולטרים. היחידה תעניק שירות גם לנשים הריוניות המגיעות למעקב ולידה בחדרי הלידה.

ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף הילדים בבי"ח לניאדו מסר, "הצטרפותו משמעותית ביותר. היא תאפשר לנו לתת שירות קליני ברמה גבוהה עוד יותר. אנחנו עמלים על גיוס כוח אדם איכותי לאגף. המטרה שלנו היא מתן מקסימום מענה קליני, ללא צורך בהמתנה ממושכת לתור ונסיעות ארוכות".

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו בירך על המהלך.  "כבית חולים קהילתי, אנו רואים לנגד עינינו את הצרכים של האוכלוסייה המקומית. גם של האוכלוסייה המגיעה לקבל אצלנו שירות. אנו ממשיכים לעבות את מערך השירותים הקליניים שלנו"