עסק משפחתי: ארבעה אחים פרצו לחדרי בתי מלון ורוקנו אותם מאוכל

ארבעת האחים תושבי נתניה פרצו לחדרי מלון, אך בעיקר גנבו ממטבחי בתי המלון מזון בשווי עשרות אלפי שקלים בשל מצבם הכלכלי

0
411
בית משפט נתניה
בית משפט שלום - נתניה. צילום רן אליהו

יחידת התביעות במרחב שרון הגישה בבית משפט שלום בנתניה כתבי אישום נגד ארבעה אחים. ליתר דיוק, שלושה אחים ואחות. בכתב האישום מייחסים להם במשטרה גניבות ופריצות לעשרות חדרי בתי מלון בעיר. אלא, שמעבר לגניבות של מזומנים, גנבו ארבעת האחים בעיקר מזון.

האחים, שהסבירו בחקירתם כי נמאס להם מהמצב הכלכלי, גנבו מכשירי חשמל, מחשבים ניידים, מזומנים ואפילו בגדים.

במלון "בלו וייס" בנתניה, בו התארחו בעותה עת תיירים מרוסיה, הם רוקנו חדרים. הם גנבו מעל 1000 יורו, 20,000 רובל, מחשב נייח ועוד. אלא, שלמקום הגיע אורח. הם נבהלו וברחו.

מהמטבח של מלון היוקרה "רמדה" גנבו הארבעה בשר ומוצרי חלב בשווי של 7,216 ש"ח. ממלון פארק גנבו עופות וגבינות בשווי של 14,500 ש"ח. ואילו ממלון "גינות ים" גנבו מוצרי חלב במאות שקלים בלבד.

הארבעה נלכדו לאחר שנעצרו בידי משטרת נתניה על דבר אחר לגמרי. המשטרה הוזעקה לבניין בעיר בעקבות פיצוץ נפצים. את האחים עצרו השוטרים בחשד כי השליכו נפצים. חיפוש בביתם גילה חלק מהמוצרים והכספים. מרגע שנלקחו מהם טביעות אצבעות וכן בדיקת זיהוי פנים, התברר כי הם הפורצים של בתי המלון.

במהלך החקירה הסביר אחד האחים, כי פעלו כך בשל המצב הכלכלי. "התייאשנו מהמדינה", הוא אמר. לדבריו, למרות שידעו כי בבתי המלון מערכות צילום ואבטחה, הם בחרו לגנוב עם פנים גלויות. "רצינו שכולם יידעו לאן אזרחים הגיעו במדינה הזו, שהם צריכים לגנוב אוכל".