לניאדו פתח יחידה לכירורגיית ילדים – רופאי שניידר יפעילו

רופאי בית חולים לניאדו, יחד עם רופאי בית חולים שניידר יעניקו השירותים ביחידת כירורגיית ילדים 24 שעות ביממה. 

0
275
בתמונה: בכירי לניאדו ובכירי שניידר פותחים את יחידת כירורגיית ילדים בלניאדו.

מעמיק שיתוף הפעולה בין מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מקבוצת כללית לבי"ח לניאדו – נתניה. בית חולים לניאדו פתח יחידה לכירורגיית ילדים. היחידה כוללת שירות מסביב לשעון במחלקת האשפוז, שירותי ייעוץ ומרפאה למטופלים אמבולטוריים. שירות ניתוחי לילדים הזקוקים לכך ומענה של רופא כונן מסביב לשעון, עבור המחלקה לרפואה דחופה לילדים.

מהלך ההשקה של היחידה התאפשר בתום מהלך שנמשך כשנה וחצי. במהלכו הגיעו רופאים בכירים של המרכז הרפואי שניידר, במשך פעמיים בשבוע לבי"ח לניאדו. הם ביצעו ניתוחים וייעוצים. כעת, השירות יפעל כל ימות השבוע.

היחידה הכירורגית באגף הילדים מתווספת לאגף פעיל מאד. אגף הילדים של לניאדו כולל מחלקה לרפואה דחופה לילדים. בנוסף, מחלקת אשפוז, שתי מחלקות ילודים, פגייה ומערך מרפאות חוץ ומכונים.

מנהל המחלקה הכירורגית במרכז שניידר, ד"ר דרגן קרברושיץ', השתתף באירוע. הוא בירך את הצוותים משניידר ולניאדו ואמר: "אנו רואים בשיתוף פעולה זה שליחות גדולה. אנו מעניקים יחד טיפול וייעוץ רפואי בסטנדרט שניידר לעשרות אלפי הילדים באזור נתניה והשרון. אנו נעמיד לרשות המטופלים הקטנים וההורים המודאגים את מיטב מומחי המחלקה הכירורגית בשניידר".

ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבי"ח לניאדו הודה לד"ר קרברושיץ' על האמון ושיתוף הפעולה. "אגף ילדים בבי"ח לניאדו משתדרג בתקופה האחרונה. זאת הודות לגיוס כח אדם בעל מוניטין רב. אנחנו מרחיבים שירותים, רוכשים מכשור מתקדם ומקבלים יותר ויותר מטופלים במנעד רחב של בעיות קליניות. האמון שנוצר בין צוות שניידר לצוות לניאדו לא מובן מאליו. אני מודה לכל צוות האגף בלניאדו וצוות שניידר על ההתמסרות להצלחת הפיילוט".