גיא שחר יו"ר ועד קרית השרון מספר 2 ברשימתו של אהרון אורגד

גיא שחר, אשר שימש במהלך שמונה השנים האחרונות כיו"ר ועד השכונה והוביל מאבקים ציבוריים: "הצטרפתי לרשימת "מחוברים לנתניה" בשל הניסיון, החזון והיושרה". 

0
1341
גיא שחר מספר 2 ברשימת
גיא שחר מס 2 ברשימת מחוברים לנתניה בראשות אהרון אורגד. צילום משה כרם

גיא שחר, אשר שימש במהלך שמונה השנים האחרונות כיו"ר ועד השכונה והוביל מאבקים ציבוריים: "הצטרפתי לרשימת "מחוברים לנתניה" בשל הניסיון, החזון והיושרה". 

מערכת הבחירות לראשות ולמועצת עיריית נתניה נכנסת להילוך גבוה והתפתחויות  דרמטיות בזירה הפוליטית.

גיא שחר, יו״ר ועד קרית השרון, הנחשב לועד החזק בעיר, מצטרף כמספר 2 לרשימת ״מחוברים לנתניה״. בראש הרשימה עומד המשנה לראש העיר לשעבר וחבר המועצה אהרון אורגד, המתמודד גם לראשות העיר.

אורגד ושחר נחשבים בעלי בסיס תמיכה רחב משלהם. לדברי השניים: "זהו חיבור שיש בו אמירה משמעותית לתושבי נתניה. כאשר, שני שליחי ציבור שהוכיחו את עצמם יכולים לפעול בחיבור נכון לטובת כלל התושבים״.

גיא שחר, מדוע בחרת לחבור, דווקא, לרשימת "מחוברים לנתניה בראשות אהרון אורגד?

״החלטתי לחבור לאהרון אורגד, בראש ובראשונה, כי הוא המועמד הכי אמין ונכון לנתניה. לאורגד יש רקורד משמעותי כשליח ציבור רציני. הוא בעל יכולת עשייה מוכחת, נסיון, חזון ויושרה. אורגד כבר עשה מהפכות בנתניה. הן בתחומי החינוך, הבריאות והקהילה. די אם נזכיר שהיה הגורם העיקרי לסגירת בתי ספר לילדים ממוצא אתיופי בלבד. בכך, הציל את נתניה מכתם ובזיון לדורות. בזכותו בתי הספר לאמנויות בדורה, עמיטל באזורים ואורות רש״י בנורדאו משגשגים היום. זאת, רק דוגמא אחת. הוא יזם את הקמת תחנת מד״א בקרית נורדאו ומקדם כיום הקמת בי״ח ציבורי בנתניה".

"חשוב לי להדגיש, שכיו״ר ועד קרית השרון עבדתי מולו בחמש השנים האחרונות. בכל נושא הוא גילה בקיאות ועקביות והצביע אך ורק לטובת התושבים – בלי שמץ של שיקולים זרים. שיקולים זרים שלצערי כל כך רווחים אצל אחרים. הוא הראוי מכולם להוביל את העיר בעשור הקרוב. אני תומך בו לחלוטין״.

אהרון אורגד, החיבור בין שניכם, אם ניתן להגדיר זאת, חוצה מפלגות. עד כמה החיבור ביניכם טבעי?

"הכי טבעי שיש. נוכחותו של גיא במועצת העיר תהווה מכפיל כוח אמיתי. גיא שחר הוא שליח ציבור שהוכיח שוב ושוב שרק טובת התושבים עומדת לנגד עיניו. הוא נחוש, עקבי ופעל אך ורק לטובת קרית השרון שעמד בראש בוועד. רק בארבע השנים האחרונות כיו״ר הועד, הוא היה מעורב בארבע עתירות מנהליות לבתי משפט. גם כמשיב וגם כעותר נגד ועדות התכנון. פעילותו בשנים האחרונות הביאה לביטול תוספת חריגה של מאות רבות של דירות לקריית השרון. ללא פעילות זו, קריית השרון ומזרח נתניה כולה היו היום במקום פחות טוב. אני בטוח, שכפי שהיה מסור לשכונת קרית השרון, כך הוא יהיה מסור לכלל העיר. גיא הוא ידען, נאמן לתושבים, ללא אגו, ישר ונציג ציבור נפלא. אני גאה ושמח שהוא רץ ביחד איתי ועם חבריי. אין לי ספק שהוא יהיה בחוד המנהיגות העתידית של העיר נתניה״.