בעקבות ההצלחה: עונה שנייה לבוקר הראיונות 'שבתרבות' – נתניה

0
113

לפני קצת יותר משנה, בהחלטה שנועדה לסתום את פיות המתלוננים על היובש התרבותי בסופי השבוע בעיר – הן מבחינת היכל התרבות והן מבחינת מועדוני הנוער העירוניים – הצביעו חברי מועצת העיר נתניה בעד קיום אירועים בשבת. אומנם, ללא חילול שבת כדרישת "המושלים בכיפה", אבל בכל זאת, כבר מדובר בצעד אחד המקדם את דרישתו הבסיסית של ציבור גדול. אומנם, בכל הקשור לנוער דבר לא זז והחלטת חברי המועצה נותרה, בשלב זה, ככתובה על קרח (גורמים פוליטיים אישרו לנתניה און ליין, כי לנבחרי הציבור נוח עם הסחבת ש.א). ואולם, בהבטחה אחת כן עמדו נבחרי הציבור – כשחידשו אחת לחודש את פעילות 'שבתרבות' בהנחיית אבי בטלהיים. הגורמים הפוליטיים סיפרו לנתניה און ליין, שהיו רבים שקיוו כי הקהל לא ימלא את ההיכל, אלא "שמנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים, בשיתוף ועד מרכז העיר, עשו עבודה שיווקית מצוינת שהובילה למצב בו בכל בוקר של ראיונות, האולם הראשי היה מלא. אנחנו יודעים שכעת, נבחנת האפשרות בהיכל התרבות נתניה לקדם, בימי שבת בבוקר, אחת לחודש, שעת סיפור לילדים. זו בעיה שמבחינה פוליטית שליש מחברי המועצה חובשים כיפה וגם אם הפעילות לא מפריעה להם, אין הם יכולים ובגלוי להצביע בעד חילול שבת".

כעת הודיעה עיריית נתניה על פתיחת העונה השנייה. במפגש הראשון לעונה, שיתקיים ביום שבת בשעה 11:00 בבוקר (05.09.15), יתארח חבר הכנסת, פרופסור מנואל טרכטנברג על "תקציב המדינה וסיכויי זוגות צעירים לרכוש דירה", ד"ר איתי גור-אריה ידון בנושא "מתי סוף-סוף יימצא פתרון לכאב הכרוני?", ואילו הסופר והעיתונאי אריה אבנרי ידבר על ספרו החדש: "אומץ לב" ועל  עשרות שנות מאבק בשחיתות הציבורית. השחקנית וכלת פרס ישראל, ליא קניג, תעלה זיכרונות מהבמה ומאחורי הקלעים של עולם התיאטרון.

"אירועי שבתרבות בנתניה זכו בעונה הקודמת להצלחה אדירה. אני מאמינה, שהעונה הקרובהתעלה על קודמתה, ובעיניי 'שבתרבות' מרוממת את תרבות השיח והאקטואליה לרמות חדשות", סיכמה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין חברת המועצה צ'וצ'י זילברברג.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן