בעקבות ההפסד: בני לם שוקל את המשך דרכו

קריאות הבוז לעבר מכבי נתניה ומאמנה בני לם בתום ההפסד 2:0 לקבוצת הפועל תל אביב, הובילה להתלבטות של המאמן. צפוי להחליט בזמן הקרוב.

0
304
בני לם מאמן מכבי נתניה - אוגוסט 2022. צילום ניר אנשר עבור נתניה און ליין - ksn
מאמן נתניה בני לם. צילום ניר אנשר עבור נתניה און ליין - ksn

קריאות הבוז לעבר מכבי נתניה ומאמנה בני לם בתום ההפסד 2:0 לקבוצת הפועל תל אביב, הובילה להתלבטות

במהלך יום שלישי צפוי מאמן מכבי נתניה, בני לם, להודיע על המשך דרכו בקבוצה. "אני לא רוצה לסבול" אמר למקורביו. הרקע: עשרות צעירים שהקיפו אותו בצאתו מרכבו, ודרשו שיחזיר את המפתחות. התקרית ארעה בתום המשחק מול הפועל תל אביב. נתניה הפסידה 2:0 ונראתה רע.

בעקבות זאת רועשת וגועשת הרשת. שחקני הקבוצה ומאות אוהדים העלו קריאות תמיכה. בני לם מאמן את קבוצת נתניה זו העונה השנייה. בעונה הראשונה הוביל את הקבוצה להישגים חסרי תקדים, ואף הצליח להעיר את העיר כולה סביב הקבוצה.

העונה הנוכחית נפתחה לא טוב. בין השאר, בשל תמהיל שחקנים וחוסר יכולת הקבוצה להתרומם ולהבקיע.

לבני לם הסכם הקובע, כי במידה ויחליט שלא לאמן את הבוגרים, הוא יתמנה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. אם יחליט להתפטר, הוא יחליף את סשה פלדמן בתפקיד. המנהל המקצועי, אלמוג כהן, כבר הצהיר כי אם לם לא ימשיך, הוא יעזוב יחד איתו.

בעלי הקבוצה, אייל סגל, ממש לא מתכוון לפטר את לם. גם לא נציגו גיל לב. לם הוא זה שלקח את הקבוצב הכבויה בעידן אטפלד והחייה אותה והפך אותה לקבוצה הכי תוססת שיש בעונה שעברה.

חבריו של בני לם, בהם שחקני עבר ומאמנים המזוהיים עם נתניה, מספרים, שהדבר שהכי קשה לו ללם, זה שחלק מהאוהדים נגדו. בעיקר, "גרעין אוהדים צעיר וקטן יחסית שעושה רעש גדול".

נתניה תפגוש במחזור הקרוב את מכבי תל אביב למשחק חוץ בבלומפילד. משחק, שסיכויי נתניה לנצח או להוציא תיקו במצבה הנוכחי, ייחשב בגדר נס.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן