בית"ר טוברוק: המאמנים שובצו

0
135
רונן גבאי - נתניה
רונן גבאי. צילום ניר אנשר

עונת המשחקים 2014/2015 בליגות הילדים, הנערים והנוער השונות עומדת בפתח ובשבוע האחרון נסגר סבב המינויים של מאמני הקבוצות השונות, כאשר כבר השבוע התחילו קבוצות הנוער וקבוצת נערים א' את אימוניהן לקראת העונה הבאה.

רונן גבאי מאמנה המצליחה של קבוצת הנוער בחמש השנים האחרונות, ימשיך באימון הקבוצה המובילה של המועדון. "מדובר באתגר מחודש ואני מקווה שהמחזור החדש, ימשיך את מסורת ההצלחות הארוכה של קבוצת הנוער" אמר לנתניה און ליין-ksn רונן גבאי.

אמנון זהר, שאימן את קבוצת נערים א' בשנתיים האחרונות, ימשיך בתפקידו וינסה להוביל את הקבוצה לעוד עונה מוצלחת. זהר מסר, כי " מדובר בקבוצה מאוד טובה, מאוזנת ומוכשרת. קבוצה שאני בניתי כשהם עוד היו בקבוצת ילדים א' ואני מקווה שאנחנו בפתחה של עונה לא פחות טובה מהעונה שהסתיימה לאחרונה".

מי שזוכה לרכש חדש ומעניין על הקווים היא קבוצת נערים ב' שתאומן השנה על-ידי המאמן שאול דה-צ'וקרל. דה-צ'וקרל הינו בעל עבר עשיר באימון בליגות השונות ומחזיק בתעודת פרו. בין היתר אימן שבע שנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה ומספר שנים כעוזר מאמן של מוטי איווניר בליגת העל בהפועל נצרת עילית והפועל פ"ת. דה-צ'וקרל כיהן גם כמאמן ראשי של הפועל עכו בליגה הלאומית, מכבי אום אל פאחם ובית"ר ב"ש. דה צ'וקרל: "אני שמח להצטרף למועדון מכובד ומצליח כמו בית"ר טוברוק, יש סביבי אנשי מקצוע מהטובים בארץ ואני מאמין שביחד נעמוד ביעדים לקדם את הקבוצות והשחקנים". סשה פלדמן אשר אימן בעונה שעברה את קבוצת נערים ב' , יאמן בעונה הקרובה את קבוצת נערים ג'. קבוצת נערים ג/2 תמשיך להיות מובלת על ידי מושיקו מתתיה אשר אימן את הקבוצה גם בעונה שעברה

יוסי בן שטרית, שאימן בעונה שעברה את קבוצת ילדים טרום א', יאמן השנה את קבוצות ילדים א' ו-ג'. יוסי נמצא במועדון זו השנה השביעית, ובעונה שעברה קבוצת טרום א' תחת הדרכתו זכתה באליפות המחוז והגיעה עד לגמר גביע המדינה. "אני שמח להמשיך במועדון שנה שביעית ולעבוד במועדון הטוב בארץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ. יש לפנינו שנה של עשייה רבה ואני מקווה לשחזר את העונה הקודמת. יש לנו קבוצות מוכשרות וטובות ואני מקווה לקדם את השחקנים ברמה האישית, הקבוצתית והחברתית".

אמיר אברהם שאימן בעונה שעברה וזו שלפניה את קבוצת טרום ב', יאמן בעונה הקרובה את קבוצת ילדים ב'. ניר סולומון, שמתחיל את עונתו החמישית במועדון, בעונה הקודמת אימן את קבוצת צו פיוס ואת ילדים ג/2. והשנה יאמן את קבוצת ילדים ב ו-ג 2. את קבוצת טרום א' יאמן בעונה הקרובה דניאל כהן אשר אימן בעונה שעברה את קבוצת ילדים ג'.