אריות דורה: סגני אלופת המדינה

0
94
אריות דורה במשחק הגמר. צילום נמרוד גליקמן

קבוצת "אריות דורה" היא סגנית אלופת המדינה בכדורגל חופים לנוער – זאת בתום משחק הגמר שהתקיים ביום שישי האחרון בחוף פולג. הקבוצה משכונת דורה בנתניה, אותה מאמן אפי טוביאנה ומנהלה המקצועי הוא נסים חגני, נחשבת מזה ארבע שנים לקבוצה היציבה ביותר בליגת הנוער בתחום כדורגל החופים. בשנה שעברה, עונת 2013, זכתה קבוצת "אריות דורה" בגביע המדינה – לאחר שניצחה את פ"ת בבעיטות הכרעה. את הקבוצה ייסד אריה נעים, מנהל תחום הנוער במתנ"ס שכונת דורה. לנתניה און ליין-ksn נמסר, כי השנה נתנו העניקו חסותם על הקבוצה המתאמנת במהלך חודשים רבים בשנה: מלון רמאדה – נתניה וכן חברת דורון מוטורס שסיפקה את מדי הקבוצה.

מדליות לכוכבי אריות דורה. צילום נמרוד גליקמן
מדליות לכוכבי אריות דורה. צילום נמרוד גליקמן

ביום שישי, כאמור, נפגשו שחקני "אריות דורה" למשחק הגמר מול "הכוכבים של משולם" מרמת השרון. אריות דורה היו הראשונים לעלות ליתרון 2:0, ואולם רמה"ש הצליחה להפוך את התוצאה ל-3:2. דורה הצליחה להשוות 3:3 – ואולם נערי רמה"ש כבשו את השער האחרון וקיבעו את התוצאה על 4:3.

מפעל ליגת הנוער, המנוהל על-ידי מינהלת ליגת כדורגל החופים והמחלקה לספורט בעיריית נתניה, פועל במקביל לליגה המקצוענית – זאת מתוך הכרה בצורך לגדל את דור כדורגלני ההמשך בענף שפרץ לתודעה הישראלית לפני כשבע שנים. את הגביע ואת המדליות העניק לשחקנים מנהל מחלקת הספורט בעיריית נתניה, מוטי שעיבי. משחק הגמר הועבר בשידור ישיר בטלוויזיה.