הבעל, המאהבת והבילויים בשם הפעילות המבצעית הסודית

2
223
עו
עו"ד הלנה שמחי. צילום סם יצחקוב

סכסוך  גירושים מכוער הגיע להכרעה בימים אלה בבית הדין הרבני. על  פי התביעה אותה הגישה עו"ד הלנה שמחי בשם האישה, בעלה, איש צבא קבע, טען לאורך שנים כי הוא נעדר מהבית בשל פעילות מבצעית סודית. חשדה  של האישה, כך על-פי התביעה, התעורר כשגילתה לכאורה חבילת קונדומים בתיק הכפפות ברכבו.

האישה  שכרה חוקר פרטי, אשר התחקה אחר מעשיו של הבעל, והצליח לתעד כיצד הוא מקיים, כך על-פי התביעה, מערכת יחסים סודית עם אישה הצעירה ממנו בעשרים שנה.
במהלך  החודש בו עקב החוקר הפרטי מקרוב אחר הרומן הסודי, כך נטען, הוא הצליח לתעד
את השניים נוסעים לנופש בחו"ל, מבלים במסעדות יוקרה, בצימרים ובאטרקציות תיירותיות – מקיימים שיחות ערות בטלפונים חליפיים, ומוציאים כספים על בילויים שעלותם הכוללת נאמדת, כך על-פי הערכות, בעשרות אלפי שקלים.
האישה פנתה לעו"ד הלנה שמחי אשר הגישה בשמה תביעה לגט ולתשלום כתובה לבית הדין הרבני, במסגרתה ביקשה, כי הדיינים יורו לבעל לחשוף בפני האישה את תדפיסי הבנק ואת פירוט כרטיסי האשראי שלו מחשבונות הבנק הפרטיים אותם ניהל, ושאותם איתר החוקר הפרטי בחקירתו.
מהתדפיסים עלה, כך נטען, כי הבעל הוציא ממשכורתו לאורך השנים מאות אלפי שקלים על מתנות ובילויים לא עם אשתו, על כן ביקשה האישה כי חלק זה יוחסר מחלקו ברכוש המשותף, ויועבר לה.
בימים  אלה, לאחר שנערך גישור בין באי כוח הצדדים, הגיעו השניים להסכמות – לפיהן דירת בני הזוג, ששווייה נאמד ביותר משני מיליון שקלים, תועבר במלואה לרשות האישה, והגבר ייתן לה גט
מיידי.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן