אכזבה בנתניה מהמשחק נגד בית"ר ירושלים שהסתיים בתיקו 1:1

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד, לא הסתיר אכזבתו: פתחנו טוב מאוד, אבל אז התחלנו להתחבא קצת ולפחד להחזיק את הכדור... אנחנו צריכים להיות יותר אמיצים.

0
599
שי ברדה - מכבי נתניה
שי ברדה. צילום ארכיון ניר אנשר

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד, לא הסתיר אכזבתו: פתחנו טוב מאוד, אבל אז התחלנו להתחבא קצת ולפחד להחזיק את הכדור… אנחנו צריכים להיות יותר אמיצים.

מכבי נתניה פגשה בערב ראשון את בית"ר ירושלים למשחק צמרת עם תובנה ברורה: מפגש עם האקסים, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שמכירים הכי טוב את נתניה, מחייב משחק אחר לגמרי.

חניכיו של ריימונד אטפלד פתחו טוב מאוד, בבליץ מתקפות שאמורות היו להניב שערים כבר בדקות הראשונות. ואכן, כבר בדקה השנייה תקפה נתניה וכמעט כבשה.

שחן עזרא שלח כדור עומק מדויק ליונס מלדה, שפשוט גלגל כדור במרחק נגיעה מהקורה של איתמר ניצן.

נתניה המשיכה להפתיע במתקפות מדויקות, שהניבו בדקה ה-15גול לטובתה. גבי קניקובסקי השתלט על כדור שהדפה הגנת ירושלים וכבש שער.

אלא, שאז ארעו שני דברים: מצד אחד מכבי נתניה התכנסה בתוך עצמה, ומנגד בית"ר ירושלים הגבירה קצב והחלה לתקוף.

התוצאה העגומה מצד נתניה התבטאה בשער שחטפה במהלך מדויק של מיכאל אוחנה. מיכאל העביר כדור לרחבת נתניה, שהגיע לאורי מגבו שבעט והשווה 1:1.

תוצאת המשחק, 1:1, מנעה ממכבי נתניה לרשום ניצחון חשוב – גם על שני המאמנים לשעבר וגם לשבור מנחוס: מאז 2013 לא ניצחה נתניה באצטדיון טדי את ירושלים.

בעוד מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה, שהגיע למשחק עם סגל חסר (שבעה שחקנים) העריך כי תוצאת התיקו הייתה מוצדקת, מאמן מכבי נתניה לא הסתיר את אכזבתו מהתוצאה.

"אני גאה בדרך שבה עלינו למחצית השנייה, אחרי דקות לא טובות שלנו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה הרבה יותר".

עוד אמר ריימונד אטפלד, כי "הייתה לנו פתיחה טובה מאוד, היינו צריכים לכבוש בדקה השנייה, אבל עשינו את זה בדקה ה-15".

"התחלנו להתחבא קצת ולפחד להחזיק את הכדור. כשאתה נלחץ על ידי שלושה-ארבעה שחקנים, אז נותר שטח מאחוריהם. אנחנו צריכים להיות יותר אמיצים – נצטרך לעבוד על זה באימונים ולהשתפר"

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן