משרד החינוך העניק 15 תעודות הוקרה לעובדי הוראה בנתניה. אלה שמות המצטיינים

משרד החינוך, בשיתוף עם מנהל החינוך העירוני בנתניה, העניק לראשונה 15 תעודות הוקרה לעובדי הוראה, שבלטו בעבודתם בשנה האחרונה. אלה שמות המצטיינים

0
5389
טקס חלוקת תעודות הערכה והצטיינות ל-15 עובדי ועובדות הוראה מצטיינים בנתניה

משרד החינוך, בשיתוף עם מנהל החינוך העירוני בנתניה, העניק לראשונה 15 תעודות הוקרה לעובדי הוראה, שבלטו בעבודתם בשנה האחרונה. בטקס שהתקיים במרכז הפיס אלדד, לקחו חלק אנשי ונשות חינוך רבים וכן בני משפחותיהם של הזוכים.

בעיריית נתניה הוסיפו, כי שישה הזוכים נבחרו על בסיס שישה קריטריונים מרכזיים. קידום הישגים, הכלה, יצירתיות, טיפוח ופיתוח כלים, הערכה ומדידה, טיפוח אקלים מיטבי ועוד.

הלנה רימר, מורה

הלנה, רכזת תחום האנגלית, הינה מורה לאנגלית  ומחנכת. בכל שנות עבודתה בביה"ס, חולשת על השכבות הבוגרות. הובילה את הישגי התלמידים להישגים גבוהים. הלנה יוצרת קשרים מיוחדים עם כלל תלמידים, אהובה על כלל התלמידים ומגיעה לכל ילד בצורה מיוחדת. מגוונת שיטות הוראה ולמידה, מאתגרת, מחדשת ובעיקר מעצימה.

אוסנת בן זקן, גננת

אוסנת מאפשרת סביבות למידה מגוונות, המקדמות בקרב הילדים ביטוי אישי. זאת, מתן אפשרויות בחירה. כאשת חינוך שמה כנר לרגליה את חשיבות האינטראקציה בין כל השותפים: ילדים, צוות, הורים. אוסנת עובדת בגן הטרוגני, המשלב בתוכו ילדים עם סל אישי ומוסדי. היא לומדת להכיר כל ילד וילדה על מנת לתת לכל אחד את המענה האישי לו הוא זקוק. בין השאר, באמצעות בניית תוכנית אישית.

חנה לנדאי, גננת

חנה, גננת ותיקה ובעלת מוטיבציה רבה. מגדלת, עובדת בחן ובחסד. זאת, מתוך ראיה שכל ילד יכול לגדול למציאות משתנה בחוסן, בחוכמה, ביצירתיות ובמינוף יכולותיו. חנה משתפת את ההורים בלמידה כשותפים פעילים. יש קשר תמידי בין הבית לגן ולהיפך.

מור אשש, מורת תקשורת

מור משמשת כמחנכת כיתת תקשורת זו השנה העשירית. במקביל משמשת כרכזת הכלה והשתלבות מספר שנים. מור מלאה בתכונות של יושר, חוכמה, שנינות והומור. אדם שפועל תוך חשיבה, שיתוף, פתיחות והכלה. היא בעלת יכולת הקשבה נדירה והכלה אינסופית לכל בעיה, בעלת יוזמה ומוטיבציה.

דניס גל, מורה

דניס הינה מורה לחינוך גופני. בנוסף היא משמשת רכזת הכלה. דניס בעל לב ענק המכיל את כל תלמידי בית החינוך – במיוחד עם ילדי הקצה. היא הקימה את נבחרת הערכים, בה משתתפים תלמידי קצה. דניס מתייחסת לכל תלמידי בית החינוך בכבוד רב ונותנת מענה לכל דורש. מובילה תחום בריאות ואת הקייטנה בזמן חופשת הקיץ.

מיכאל אילוז, מורה

מיכאל, מורה עם מחויבות גבוהה ובעל מוסר עבודה גבוה, מציב יעדים מקצועיים באופן תמידי. הוא עומל להשיגם. גישתו היא עקביות ושיטתיות. הוא מסייע רבות בתחום האקלים בביה"ס. משמש כמגדלור לעשייה, איש להיוועצות ולקידום תהליכים. מחויב, מסור ורציני.

פרלה תייר, מורה ומחנכת

פרלה תייר עובדת 33 שנה במערכת החינוך. היא מהווה מורה לדוגמה בחינוך דורות של בנים ובנות לערכי תורת ישראל ומקצועות הליבה. זאת, מתוך שליחות , מסירות ואהבה לתלמידיה. היא מעניקה ללומדים ארגז ערכים, ידע ומיומנויות לשגשוג בחברה וכהכנה לחיים. פרלה תורמת לאקלים מיטבי בחדר המורים ובבית הספר. היא מוערכת ואהובה בקרב תלמידים מורים והורים ומהווה מופת.

שרון פנקס, מורה

שרון, מורה לאמנות בקמפוס יצחק נבון לאמנויות מאז הקמתו. היא חברת צוות ניהול. שותפה ומובילה להטמעת שפה ייחודית וחזון שהביאו את הקמפוס להצלחה. התנהלותה הפדגוגית בכתיבת תוכניות לימודים באמנות הפלסטית והשפעתן על תחומי הדעת הנלמדים – ביססו את הלמידה הבין-תחומית בקמפוס. שרון, כאמנית בתחומה ואשת חינוך, מקדמת תפיסות ייחודיות. בין השאר, בשילוב בינתחומי והתווית חיבורים וממשקים בין עולמות פדגוגים ותחומי דעת.

שרית  דוידי, מורה

שרית, אישיות בעלת ערכיות גבוהה וייחודיות המעוררת השראה. ערכי המקצוע, המסירות ודאגה לעתיד תלמידיה, מנחים אותה בכל עשייתה החינוכית. תחושת השליחות הפועמת בה, בולטת ביוזמות הקטנות והגדולות אותן היא מביאה. עוד היא מביאה עימה רוח מדבקת של למידה, חקירה, סקרנות, הקשבה והכלה.

רבקה מונטג, יועצת

רבקה, אשת חינוך חמה מאוד, היא בעלת מאור פנים, חיוך מתמיד ואופטימיות. מונטינג משמשת אוזן קשבת לכל המורים, התלמידים וההורים. היא מקצועית ביותר, עם ניסיון רב שנים במערכת ובעלת נתינה אין סופית. רבקה מתנהלת ברוגע,  במסירות, משפיעה ומהווה דוגמה.

קטיה מור, רכזת חינוך חברתי

קטיה, מורה ותיקה המוערכת מאוד על-ידי צוות מורי ביה"ס, תלמידים והורים. היא רבת פעלים, תמיד נמצאת בשטח. קטיה, בעלת תפקידים רבים. היא מחנכת, רכזת שכבה, רכזת חברתית, רכזת טיולים, חברת הנהלה ועוד. בכל תפקיד היא "מגדילה ראש" ועושה מעל ומעבר לנדרש. היא דואגת לרווחת התלמידים לפעילויות חברתיות מגוונות, ערכיות ומהנות. קטיה פעילה מאוד גם ברמה העירונית. היא תמיד מתנדבת לכל פעילות.

נטלי  ג'אן, רכזת חברתית

נטלי, מורה למדעים ורכזת חברתית, חרוצה, מקצועית, רצינית  ומסורה לבית הספר. היא שותפה פעילה בהובלת תהליכי חדשנות בבית הספר כמורה למדעים. במקביל, היא מובילת מגמת קיימות ורכזת חברתית. נטלי בעלת יכולת פדגוגית המשלבת תקשוב. נוסף על כך היא מובילה את מועצת התלמידים של בית הספר, מקדמת עשייה חברתית ויזמות קהילתית, תוך שיתוף פעולה מרבי ומיטבי עם גורמים בתוך בית הספר ומחוצה לו.

איריס  דיוואלד, יועצת

איריס, פורצת דרך בתחומים רבים. היא מובילה תפישה מערכתית של חדשנות לצד ערכים. איריס רותמת את כל צוות המורים לעשייה ולשיח משמעותי וערכי. דיוואלד מובילה את צוות הייעוץ השש שנתי וכן תורמת תרומה מלאה גם לקהילת היועצות בעיר.

יעל בן ארי, מנהלת חנ"מ

יעל, מנהלת את בית ספר "הבית של תמר " בנתניה, באנושיות ובמסירות אין קץ. היא מנהיגה ויזמית, המובילה את הצוות החינוכי ואת קהילת ביה"ס כולה, תלמידים והוריהם לעשייה חינוכית-פדגוגית-חדשנית, במקצועיות, בנחישות וברגישות, אל מול המורכבות והשונות של הקהילה.

אורלי ביטון, מנהלת חטיבה העליונה

אורלי, הינה שילוב ייחודי של מקצועיות ואנושיות. משמשת כתובת יציבה, קשובה ואיתנה עבור צוות המורים, כך גם עבור תלמידות כיתת החינוך שלה הזוכות לקשר מיטבי. היא מקצוענית, מדויקת ושואפת כל העת להישגיות ומצוינות, לצד הכלה ואנושיות.