אושר אמיתי: נדב גדג' בגמר האירוויזיון

0
115
נדב גדג'. צילום רון אקרמן

אחרי חמש שנים שבר הזמר מנתניה את הסטטיסטיקה והעפיל לגמר עם השיר "Golden Boy". "כולנו מתרגשים", אמר גדג'

hשראל שוב על מפת האירוויזיון: נדב גדג', נציג ישראל לתחרות האירוויזיון ה-60, העפיל בליל חמישי לגמר הגדול שיתקיים במוצאי שבת. גדג' התמודד עם שירו בחצי הגמר השני, בו נבחרו עשרה שירים מתוך 17.

בשל שיטת ההקראה על שמות המדינות הזוכות, קריאה אקראית, נאלצו הצופים בישראל להישאר במתח רב: שמה של ישראל הוכרז אחרון. שירו של גדג' "Golden Boy" סחף את האולם בווינה. אלפי הצופים רקדו במהלכו וליוו את הזמר והמלווים במחיאות כפיים סוערות ובקריאות עידוד רבות. בתחרות הגמר צפויות להשתתף 20 המדינות שעלו לגמר, יחד עם המדינות אשר עולות אוטומטית ובהן אנגליה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה והמדינה המארחת אוסטריה. השנה תתחרה גם אוסטרליה, כאורחת מיוחדת לרגל חגיגות השישים לאירוויזיון.

גדג' בן ה-16 נולד בצרפת ובגיל צעיר עלה לישראל. הוא מתגורר בנתניה ולומד באורט יד ליבוביץ'. אל עולם המוסיקה הוא נחשף מגיל צעיר. בהמשך, הופיע יחד עם להקת "צעירי השרון" מטעם העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, ואף שוכנע על-ידי מנהלת הלהקה לגשת למבחני הבד של "הכוכב הבא". בעקבות זכייתו בתחרות כתב עבורו דורון מדלי את השיר "Golden Boy" – שיר פופ קליל וקצבי עם טוויסטים מוסיקליים המשלבים מזרח ומערב. בראיון שפורסם בנתניה און ליין – ksn סיפר גדג' על התחושות הרבות המלוות אותו. קצת אחרי ההכרזה על העפלה לגמר אמר גדג': "כולנו מתרגשים".

לכתבות נוספות על נדב גדג'  ליחצו כאן

 

 

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן