ערן לוי קפטן מכבי נתניה: הגיבור האמיתי

0
345
ערן לוי, קפטן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין

ערן לוי, קפטן מכבי נתניה, מסכם עונה ומדבר עם נתניה און ליין על התחושות ועל הקושי בניווט על המגרש ובחוץ – בעיקר עם המשכורות.

כאשר ערן לוי התחיל את העונה בליגת העל, הוא לא ידע שמעבר לתפקידו כקפטן הקבוצה על המגרש, הוא יהפוך לכלי המרכזי בגישור שבין השחקנים לבין הנהלת הקבוצה במשבר הכלכלי הקשה. כך הפך מי שכונה בעבר לילד הרע של הכדורגל הישראלי, לאחד השחקנים המוערכים יותר, לא רק בהיבט המקצועי, אלא וגם בהיבט הניהולי, חברתי וכלכלי. בראיון לנתניה און ליין – ksn מסכם לוי עונה.

 ביום ראשון קיבלתם הודעה מהבנק, שההמחאות חזרו, ובהמשך הודיע ההנהלה כי הנושא סודר. מה באמת קרה?

"כבר מתשע בבוקר שחקנים קיבלו טלפונים מהבנק. ברור שזה לא נעים בכלל ואני נוטה לקבל את דברי ההנהלה שמדובר בטעות שתוקנה – כך אמר המנכ"ל רועי דניאל. בכל מקרה, זה בהחלט מצב מאוד לא נעים וכואב לכל הצדדים".

נכון להיום, עוד כמה משכורות חייבת לכם מכבי נתניה?

"בעיקרון, מכבי נתניה – אחרי התשלום הנוכחי – תהיה חייבת לנו עוד שתי משכורות פרמיות על נקודות לחלק מהשחקנים. יש כאלה שחייבים להם מענקים על העונה הקודמת".

לאור אי-הבהירות היום, מי לדעתך, מבין השחקנים, יישאר לעונה הבאה?

"קודם כל, אין עדיין מאמן לעונה הבאה. זה המקום לאחל לרוני לוי בהצלחה בדרכו החדשה במכבי חיפה. בערך 60% מהשחקנים מסיימים השנה חוזה מול מכבי נתניה – כך שאין לדעת מה יקרה איתם ומה יילד יום".

האם אתה מתכוון להמשיך במכבי נתניה עונה נוספת?

"לי יש חוזה לעוד שנתיים במדי מכבי נתניה. אני, אישית, גאה לשחק במכבי נתניה. בעיקרון, רק סיימנו השבוע ואגם אני מתכוון לקחת לעצמי קצת שקט ומנוחה. אם חס וחלילה הבעיות הכלכליות יימשכו, אז הכל יכול להיות".

להערכתך, ללא רוני לוי מכבי נתניה הייתה יורדת ליגה?

"המצב היה מאוד קשה ולא פשוט. השחקנים, בגלל המצב, בקושי תפקדו. אין ספק, שהיה צריך ריענון שיזעזע את המערכת. יוסי מזרחי, לטעמי, מאמן מצוין. ואולם, כנראה שהיו צריכים לזעזע את המערכת ובמקביל למקד מחדש את השחקנים".

מבחינתך, מדובר בעונה שהיא סוג של נס?

"כן, במבט לאחור, לאור כל הקשיים והמהמורות, אני רואה בעובדה שנשארנו בליגה סוג של נס ותעודת כבוד לכל אחד במכבי נתניה".

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן