קבוצת רכישה: נתניה ממשיכה להחתים שחקנים

0
124
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה באימון הפתיחה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה באימון הפתיחה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

במכבי נתניה לא מבזבזים זמן ועמלים במרץ על בניית בסיס יציב לקראת העונה הקרובה. בין אימון הפתיחה שהתקיים בשני האחרון לאימון בחוף הים אתמול (רביעי), אנשי מכבי נתניה עסוקים ברכישת שחקנים חדשים וחידוש חוזה לשחקנים ותיקים בקבוצה. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ברק לוי שוערה של  מכבי תל אביב יהיה ככל הנראה השוער שיצטרף לשורותיה של נתניה בעונה הקרובה. לוי אם כן, יעבור ממכבי תל אביב בהשאלה לקבוצת היהלומים בנתניה, זאת לאחר שוויתר על לא פחות מ-50 אלף דולר. על-פי החוזה מסתמן כי לוי יוכל לקחת חלק במשחקים מול האלופה הנוכחית מכבי תל אביב.

מוקדם יותר היום נודע לנתניה און ליין – נתניה און ליין, כי הבלם דודי תירם, שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת מהליגה הלאומית, יחזור הביתה ויצטרף עוד היו לאימונים בקבוצה המקומית. יו"ר המועדון דורון אוסידון מימש את הזכות שהייתה למכבי נתניה להשוות כל הצעה, והשווה את ההצעה שקיבל תירם מהפועל רעננה. תגובתו של תירם הבוקר: "אני שמח ונרגש לשוב למועדון שבו גדלתי,התחנכתי ולמדתי את משחק הכדורגל. זוהי גאווה גדולה עבורי."

הערב מכבי נתניה תארח את הפועל כפר סבא למשחק אימון ראשון לעונת 2015-16. לשתי הקבוצות מכנה משותף בימים האחרונים שכן גם כפר סבא וגם נתניה תרות סביב השחקן אלכסנדר דוידוב. השחקן הסרבי שכרגע נמצא בבית, נוטה יותר לכיוונה של כפר סבא כאמור הציע לדוידוב הצעה לעונה אחת בשכר של 130 אלף שקלים ואילו מכבי נתניה הציעה לשחקן הצעה לעונה אחת גם כן, אך בשכר נמוך במעט העומד על  100 אלף שקלים. יאניס פאפאדופולוס גם כן מבוקש על ידי שלומי דורה ואנשיו. דורה היה מאמנו של פאפאדופולוס בעונה שעברה בעכו ובמידה ועסקת דוידוב לא תתממש ישתפו השניים פעולה גם בעונה הקרובה, הפעם במועדון הצהוב.

ובנושא אחר: מועדון מכבי נתניה ביצע גמר חשבון ושילם לעובדי מחלקת הנוער בעונה האחרונה את שכרם במלואו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן