אלימות במשפחה: אישה נרצחה בנתניה

0
177
זירת הרצח. צילום אסף ברזינגר - תיעוד מבצעי מד"א

סלמלק טסרה, בת 35, נרצחה הבוקר, ככל הנראה בידי בעלה. ביום ראשון בשעות הבוקר התקבל במשטרת נתניה דיווח על זעקות העולות מדירה ברחוב מוצקין בשכונת אזורים בנתניה. כוחות משטרה רבים שהוזעקו למקום גילו  את האישה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. האישה נמצאה מוטלת בחדר המדרגות, סמוך לדירה בה התגוררה.

ילדיה של האישה היו באותה עת בבית והתברר, כי במקביל לשכנים גם בתה בת ה-17 הזעיקה את המשטרה. לפראמדיקים של מד"א שהוזעקו אף הם לא נותר אלא לקבוע את מותה. בעלה של הנרצחת לא היה בבית ונמסר, כי הוא חשוד ברצח.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל סילוק שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בבניין אישה כבת 35 מחוסרת הכרה עם פצעי אלימות קשים בפלג גופה העליון, היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

החקירה הוטלה על צח"מ שרון. מהחקירה הראשונית עולה, כי מדובר בנישואים שניים של האישה. בתה בת ה-17 של האישה, מנישואיה הראשונית היתה באותה עת בבית והיא זו שהזעיקה את המשטרה.

עוד נודע, כי בני הזוג היו בהליכי גירושין וההערכה היא, כי הרקע למעשה הוא ויכוח שפרץ בין השניים על רקע הגירושין. כמו כן בני הזוג לא היו מוכרים למשטרה ולא הוגשו תלונות בעבר על אלימות. מהמשטרה נמסר, כי הבעל החשוד במעשה נמלט וכי נמשכים החיפושים אחריו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן