הישג לבית ספר עגנון – מקום ראשון בתחרות רובוטיקה

0
192
נבחרת הרובוטריקים של ש"י עגנון. צילום באדיבות עיריית נתניה

קבוצת הרובוטיקה של חטיבת הביניים ש"י עגנון זכתה במקום ראשון בתחרות הרובוטיקה FLL, במקצה האזורי ועלתה לשלב הגמר.

בנוסף לבניית הרובוט הממוחשב, עתיר החיישנים והמנועים, בנו תלמידי המגמה דגם של מכונה מתוחכמת רובוטית משולבת ארדואינו (בקר ותוכנה חדשניים) כאשר על מנת להגיע לשלב הגמר היה צריך להתגבר על 48 קבוצות מתחרות, מטובי בתי הספר בארץ: מת"א, הרצליה, ירושלים ועוד בתי ספר רבים.

את הקבוצה הובילו המורה – מהנדס שחר אביעד, הלבורנטים איריס יוסף ומשה דמברוס בניצוחה של רכזת המגמה והמייסדת שלה vbsxth, רבקה דורון. נמסר, כי הזכייה בפרס התחרות מצביעה על הצטיינות הן בבניית הרובוט המתחרה, הן בתכנותו, הן בעבודת החקר שהוצגה, הן בעבודה הקבוצתית והן בערכי הארגון.

סמדר דביר, מנהלת חטיבת הביניים ציינה, שהשופטים התרשמו במיוחד מרוח הצוות, משיתוף הפעולה בין התלמידים והמורים ומהעבודה הרב גילאית של התלמידים סביב הפרוייקט. לצל"ש זכו גם פתרונות יצירתיים מבריקים בתכנון הרובוט.

מנחם פנטלקה, מנכ"ל ביה"ס, סיפר, שזו לא הפעם הראשונה שהרובוטריקים מנצחים. לדבריו זכורה לטוב הזכייה במקום הראשון והשני בארץ, שנה אחרי שנה בתחרות הממציא הצעיר בטכנודע וכן זכייתו של התלמיד אבי גורל השנה בחנוכה, במקום שני בתחרות תכנון ועיצוב סביבונים במדפסות תלת מימד.

כעת מקווים בעגנון לקטוף גם פרס בתחרות הפיסיקה – פיצוח כספות במכון ויצמן, תחרות בה זכו עגנון בעבר במקום ראשון בארץ ושני בעולם, אותה מוביל בעגנון רכז הפיזיקה של ביה"ס.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן