16 C
Netanya
|שבת, 20 אפריל, 2024|המייל האדום
נתניה און ליין ספורט קבוצת הנוער מכבי נתניה הפסידה למ.ס. אשדוד 5:3

קבוצת הנוער מכבי נתניה הפסידה למ.ס. אשדוד 5:3

המשחק בין נוער מכבי נתניה למ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער, סיפק קונצרט של שערים. שתי הקבוצות התפוצצו על המגרש.

0
407
בית
צילום fotolia

המשחק בין נוער מכבי נתניה למ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער, סיפק קונצרט של שערים. 8 במספר. למרות שקבוצת נוער נתניה הבקיעה שלושה שערים, הייתה זו דווקא אשדוד שהתפוצצה על המגרש עם חמישה שערים.

אשדוד הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים: רביעייה שחטפה מרגלי מכבי ת"א ורביעייה מרגלי הפועל חדרה. במשחק נפתח, דווקא, עם בליץ נתנייתי. אייל עבאדי כבש לנתניה והעלה את הצהובים – שחורים ליתרון 1:0. היתרון החזיק מעמד דקות ספורות. עוז בילו וחמזה מוואסי העלו את אשדוד ליתרון 2:1 במהלך המחצית הראשונה.

נתניה לא ויתרה ובדקה 47 היה זה פרננד גורי אשר השווה לנתניה 2:2. עשר דקות לאחר מכן, אדיר לוי האשדודי העלה את האורחת ליתרון 3:2. נתניה המשיכה לתקוף עד שבדקה 71 היה זה עידן אביטוב, שהבקיע לטובת הנתנייתים והשווה 3:3.

האשדודים, שחיפשו ניצחון בכל מחיר, התפוצצו על המגרש במהלך 20 הדקות האחרונות. בדקה 73 נועם מוצ'ה העלה את אשדוד ליתרון 4:3. כפינאלה, בדקה 85, חתם רביד אברג'יל את התוצאה וקבע 5:3 לטובת אשדוד במשחק חוץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן

המייל האדום זה המקום שלך לקחת חלק בסיפור העיתונאי הבא! צילמת תמונה חשובה? יש לך סיפור עיתונאי מעניין?
שילחו לנו הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.