שביעות רצון מטופלי הקורונה בלניאדו גבוהה מאד

מסקר משרד הבריאות עולה, כי שביעות רצונם של המטופלים במחלקת הקורונה בבי"ח לניאדו בנתניה גבוהה בעשרות אחוזים מהממוצע הארצי

0
523
צוות הקורונה בבית חולים לניאדו. צילום דוברות בית חולים לניאדו

סקר חדש של משרד הבריאות מלמד, כי שביעות הרצון של המטופלים במחלקת קורונה בבי"ח לניאדו – גבוהה בעשרות אחוזים מהממוצע הארצי.

הסקר בחן מספר רב של פרמטרים. בין היתר דרכי התקשורת עם הצוות הרפואי והסיעודי, כמות הביקורים של בני המשפחה בתוך המחלקה. כמו כן האוכל שהוגש למטופלים, שביעות רצון מהטיפול הרפואי והסיעודי.

בנוסף בחנו את מדד שביעות רצון כללית. הסקר בחן את מידת שביעות הרצון בקרב מגוון רחב של מטופלים, בעלי מאפיינים דמוגרפיים וסוציאליים שונים וכן עם מאפיינים קליניים שונים.

מתוצאות הסקר עולה, כי ממוצע שביעות הרצון הלאומי עומד על 38% בעוד שבקרב המטופלים בלניאדו מדובר על 86%.

ממוצע שביעות הרצון הלאומי במדד שבחן את הסיוע של הצוות להפיג את תחושת הבדידות עומד בלניאדו על 88%. בעוד הממוצע הארצי הוא 38%.

בנושא התנאים הפיזיים שהוצעו למטופלים במחלקה, הממוצע הלאומי עומד על שביעות רצון של 40%. בלניאדו הנתון גבוה יותר מפי 2 – 90% של שביעות רצון

מדדים שבחנו את שביעות הרצון מהטיפול עצמו של הצוות הרפואי והסיעודי מעלים תמונה דומה. ממוצע שביעות הרצון הלאומי מהטיפול של הצוות הרפואיעומד על 58%. בלניאדו שביעות הרצון גבוהה מאד ועומדת על 93%.

כך גם אם בוחנים את שביעות הרצון מהצוות הסיעודי. הממוצע הלאומי של שביעות הרצוןמצוות הסיעוד עומד על 60%. בלניאדו הנתון הינו 95%.

"הנתונים מגשימים את חזונו של האדמו"ר מצאנז זצ"ל"

מבית חולים לניאדו מסרו, כי גם במדדים נוספים מצטיירת תמונה, בה שביעות הרצון של המטופלים במחלקת קורונה בבי"ח לניאדו גבוהה. במיוחד מהטיפול הקליני והסיעוד שניתן להם. כמו כן מהמעטפת הלוגיסטית והתמיכה הנפשית לה נזקקו במהלך השהות במחלקה.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו ציין. "הנתונים הגבוהים של שביעות הרצון של המטופלים ובני המשפחה הם חשובים מאד, ומגשימים הלכה למעשה את חזונו של מייסד לניאדו, האדמו"ר מצאנז זצ"ל שראה בהענקת מעטפת הוליסטית שלמה למטופל ובני המשפחה, חלק אינטגרלי מהטיפול הקליני".

נדב חן, מנכ"ל לניאדו, בירך את כלל הצוותים שעבד במחלקות הקורונה במהלך שנת 2020. "אותי הסקר הזה לא מפתיע. כמי שראה בעיניים את המסירות יוצאת הדופן שלכם, את המקצוענות והאמפתיה שהפגנתם לאורך החודשים הארוכים. הייתי בטוח כי תינתן לכך גם גושפנקא רשמית של גורמי המקצוע במשרד הבריאות. אני מקווה שלא תאלצו לעמוד שוב במבחן כה מורכב בעתיד. אני בטוח כי אם תעמדו במבחן הזה שוב – תעמדו בו בגבורה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן