מכבי נתניה – ניקו אולסק התגעגע לדשא

4
209
ניקו אולסק - מכבי נתניה
ניקו אולסק, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

 

לא מעט פעימות הוחסרו לפני כחודשיים כאשר ניקו אולסק, קשרה המצטיין של מכבי נתניה, קרע באופן חלקי את רצועת הברך ונאלץ להעדר מהמגרשים. ריבוי הפציעות באותה עת והחשש כי חסרונם של השחקנים הפצועים, בהם, ניקו אולסק, הדיר שינה מעיניהם של רבים. דווקא רוטציה טובה וספסל עמוק אותו ידעו לנצל היטב צמד המאמנים דראפיץ וברדה, עשו את ההבדל. חזרתו של ניקו אולסק, כך ציינו גורמים בקבוצה למדור ספורט נתניה און ליין, "זה החיזוק הכי חשוב שלנו בינואר". כעת, המטרה ברורה וגם מוצהרת: עם מקום ראשון בטבלה ויתרון של חמש נקודות על היריבה המשמעותית ביותר עכו, במכבי נתניה נערכים לחלק השני של העונה במטרה אחת: ליגת העל.

ניקו, חזרת למגרשים אחרי חודשיים בה היית מושבת. מה היו התחושות שליוו אותך?
"כדורגל זו אהבתי הגדולה ביותר. אני מרגיש מצוין ונפלא. התגעגעתי לריח של הדשא, לכדור, לחדר ההלבשה, לחדוות המשחק. החזרה שלי למגרש התאפשרה בזכות הצוות הרפואי, המאמנים, השחקנים והאוהדים שלא הפסיקו ולא מפסיקים לרגש אותי".

שיחקת 90 דקות מלאות. האם זה לא מוקדם מדי, או שניתן לומר שהפציעה מאחוריך?
"אני מרגיש מעולה ועשיתי את כל ההכנה הנכונה וכל החיזוקים הנדרשים שאגיע מוכן באופן מוחלט. אם היה עולה ולו חשש קטן, אני בטוח שלא היו מאשרים לי לשחק 90 דקות – מה גם שהקבוצה היא הדבר החשוב ביותר עבור כולנו. רשמנו ניצחון לא פשוט אבל מאוד חשוב מול הפועל ירושלים בטדי והשגנו את היעד שהצבנו לעצמנו: שמירה על המקום הראשון ביתרון של חמש נקודות".

ניקו אולסק על הרצון לשחק במדי מכבי נתניה בעונה הבאה: למכבי נתניה יש את האופציה להמשיך איתי. מי שיקבעו הם המאמנים. אני התחברתי לעיר, לקבוצה לאנשים ולאוהדים בצורה נפלאה. אני פשוט נהנה להגיע כל יום לנתניה

לפחות על הנייר מכבי נתניה התמודדה מול קבוצת תחתית. בכל זאת, המשחק היה קשה מאוד ונדמה היה שברגעים מסוימים איבדתם ריכוז

"כמו שרוב המשחקים בליגה הזו הם מאוד קשים, גם מול הפועל ירושלים לא היה קל. אני למדתי שאסור להסתכל על המיקום בטבלה. מדובר בקבוצה קשה, סוג של אגוז קשה לפיצוח שבחר לשחק "בונקר". קשה מאוד לשחק מול משחק המבוסס בעיקר על הגנה. עם זאת, מערך ההתקפה שלנו מיומן ויודע למצוא את הפרצות הנכונות".

מכבי נתניה צועדת בראש הטבלה מספר שבועות ברציפות. האם איבוד הריכוז שארע במשחק האחרון, מצביע על קשיים העתידיים לצוץ בהמשך?
"אתחיל מהסוף: כדי לשמור על המקום הראשון אסור לנו לאבד ריכוז ואנו חייבים לשמור על אותה רמת מחויבות במשחקים שלנו. אין דבר שנסתר מעיניהם של סלובו וברדה, וכל דבר הדרוש תיקון יתוקן במהלך האימונים. זה שאנחנו רוצים לעלות עם מכבי נתניה לליגת העל, זו עובדה – אבל כדי להשיגה בליגה כל-כך ארוכה, עם משחקים רבים שעדיין לפנינו, אנחנו חייבים להתאמץ עוד יותר".

לאור העובדה שטרם הפסדתם, האם ישנן קבוצות המהוות איום ברור על מכבי נתניה?
"כל קבוצה המשחקת מולנו מהווה איום ברור ויכולה לסכן אותנו. בכלל, יש קבוצות טובות מאוד בליגה הלאומית כמו עכו, רמת גן, בית"ר תל אביב וראשון. לא מתפקידי לומר עד כמה כל קבוצה עלולה לסכן אותנו, זה תפקידם של המאמנים. אני כן יכול לומר, שלקראת כל משחק אנו מתאמנים ולומדים מהלכים המותאמים למשחק מול היריבה. כמו כן, אנו רואים בכל קבוצה המתמודדת מולנו כקבוצה העלולה לסכן את המטרות שלנו".

אתה חתום על חוזה גם לעונה הבאה. במידה ומכבי נתניה תעלה לליגת העל, האם אתה מרגיש מוכן לליגה הבכירה בישראל?
"למכבי נתניה יש את האופציה להמשיך איתי. מי שיקבעו הם המאמנים. אני התחברתי לעיר, לקבוצה לאנשים ולאוהדים בצורה נפלאה. אני פשוט נהנה להגיע כל יום לנתניה. באשר לתחושה האישית שלי, אני בהחלט מרגיש מאוד מוכן לליגת העל. אין לי ספק, שאני יכול להשתלב ולעזור לקבוצה ברמה הזאת. אני, כמו כל השחקנים בקבוצה, מכוונים כעת את כל יכולתנו כדי שבסוף העונה נשמח ביחד בחגיגות העלייה".

כתבות העשויות לעניין אתכם?

אייל סגל – בסך הכל מרוצה

יניב מדר – הצלע השלישית במכבי נתניה

שון וייסמן חזר לחייך

4 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן