נבחנת האפשרות שאיש העסקים יצחק תשובה יסייע למכבי נתניה

1
201
יצחק תשובה. צילום ארכיון: תמיר ברגיג - מכללת נתניה

האם המיליארדר, יצחק תשובה, בעברו אחד מבעלי השליטה בקבוצת מכבי נתניה, יסייע למועדון היהלומים בשעתו הקשה – 16 שנים לאחר שעזב את הקבוצה? על-פי גורמים לא רשמיים בעיריית נתניה, ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שוחחה עם תשובה במהלך סוף השבוע האחרון בנושא זה – זאת במסגרת מאמציה מאחורי הקלעים לאתר משקיעים שייקחו על עצמם את המועדון המצוי בקריסה כלכלית.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי השיחה התנהלה ברוח טובה והועלו בה מספר אפשרויות שונות, בין השאר, באמצעות הקמת קרן מיוחדת שתיועד למטרה זו – זאת לאחר שנראה כי תשובה עצמו לא מעוניין בשליטה ישירה בקבוצה. מדוברות עיריית נתניה, כאמור, בדיוק כמו במקרה המשקיעים מארה"ב, סירבו להתייחס לנושא וגם לא לתוכן השיחה. את תגובת תשובה לא ניתן היה להשיג בשלב זה.

מצבה הפיננסי של מכבי נתניה (שוב) זכה לכותרות בתקשורת, כאשר בבוקר יום ראשון הודיע הבנק לשחקנים, כי הצ'קים שהופקדו כתשלום למשכורותיהם חזרו. בעקבות התערבות מהירה של מנכ"ל הקבוצה, עו"ד רועי דניאל, הוסדר הנושא ובבוקר יום שני קיבלו השחקנים הודעה להפקיד את הכספים. מכבי נתניה זקוקה, בדחיפות, לקבוצת משקיעים או בעלים חדש זאת כדי לעמוד בהתחייבויות העתידיות של הקבוצה, ובמקביל להיערך לבניית סגל שחקנים לעונה הבאה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן