היהלום: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

1
114
שחקני מכבי נתניה חוגגים, רגע אחרי הגול של ערן לוי. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

זו הייתה נראית משימה בלתי אפשרית, אבל כנראה שבאמת אין דבר העומד בפני הרצון. רוני לוי וחניכיו רשמו בליל שני ניצחון שני ברציפות, הפעם על בית"ר ירושלים.

עם כל הכבוד לבעיות הרבות שאופפות את מכבי נתניה, בליל שני, אחרי שערים של ערן לוי ועידן רול אפשר לרגע לשכוח את הצרות ולנשום קצת אוויר. נראה כי כל מה שנתניה הייתה צריכה כדי לחמם שוב את המנועים ולחזור לעצמה היה הגעתו של רוני לוי.

המאמן לוי עמד בפני אתגר לא פשוט, ונאלץ להסתדר עם הרכב חסר של לא פחות משישה שחקנים. שוער הקבוצה אריאל הרוש, לא עמד בין הקורות של הקבוצה בצהוב וזאת בשל אי הסדרת התשלום מול אלי טביב. שניר דורי היה זה שהחליף את הרוש בין הקורות ועשה עבודה מצוינת. הגול הראשון של הצהובים הגיע אחרי מבצע נהדר של לארי קיודא, שחצה את מחצית המגרש בריצת ספרינט של ממש, עבר בקלילות את אופיר קריאף ומסר באופן מושלם לעידן רול שרק גלגל את הכדור לרשת של האורחים בדקה ה-41. גם את הגול השני בדקה ה-82 בישל קיודא רק הפעם מי שהבקיע וחתם את תוצאת המשחק היה ערן לוי.

שני אירועים מכוערים נרשמו הערב במהלך המשחק. הראשון קרה בתחילת המחצית השנייה כאשר חלוצה של בית"ר ירושלים, איציק כהן, חבט בפניו של שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד ללא כדור. כהן סיים את משחקו אחרי האירוע עם כרטיס אדום מוצדק בדקה 49. אירוע מביש נוסף הגיע בעקבות החלטת השופט, מכיוון היציע של אוהדי בית"ר. אוהדי הקבוצה מירושלים, ירקו, זרקו חפצים למגרש ואף קראו לעברו של מגן נתניה "מחבל". גועל נפש.

הניצחון הערב חשוב למכבי נתניה שאט-אט חוזרת לעצמה ומתרחקת מהקו האדום שעד לפני שבועיים היה קרוב מתמיד.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן