מקום שני לקבוצת ביתר טוברוק נתניה בטורניר באוקראינה

0
605
טרום א' (2009) של בית
טרום א' (2009) של בית"ר טוברוק - הדהימה באוקראינה

 

הישג מצוין לקבוצת טרום א' (2009) של בית"ר טוברוק: הקבוצה, אותה מאמן בשלוש השנים האחרונות ויטלי סוקולוב, זכתה במקום השני בטורניר שהתקיים באוקראינה לשנתון זה.

זו הפעם הראשונה באוקראינה, בה אישרו השתתפות בטורניר לקבוצה מחוץ לגבולות המדינה. בטורניר עצמו התמודדו עשר קבוצות – תשע מאוקראינה ובית"ר טוברוק. למשחקים עצמם, למרות שמדובר בשכבת גיל צעירה, הגיעו סקאוטרים ומאמנים בכירים מכל רחבי אוקראינה.

שחקני טוברוק, שכאמור העפילו למשחק הגמר, הפסידו במשחק הגמר, בתוצאה 1:0 לקבוצת דינמו קייב, במשחק טקטי ואגרסיבי, ומלחמה על הכדור עד שריקת הסיום.

הנסיעה התאפשרה בזכות חברת "לטפוד" הישראלית, המייבאת מזון ודגים מאוקראינה. בעלי החברה האשדודית, מארק פלדמן, לקח על עצמו את החסות על הקבוצה הישראלית.

מאמן הקבוצה, ויטלי סוקולוב, מסר בתום משחק הגמר, כי "אני גאה בשחקנים שלי, הם הוכיחו במהלך כל הטורניר עליונות בכל הפרמטרים, החל מטקטיקה, משחק קבוצתי, אגרסיביות וראיית משחק רחבה – תוך הקשבה מלאה להנחיות המקצועיות ושיתוף פעולה מופלא בין כל חלקי הקבוצה – דבר שהוא חשוב מאוד ולרוב אינו מתאפיין בגילאים צעירים".

מנהל הקבוצה, אופיר בודין, לא הסתיר את התרגשותו: "הילדים שיחקו כמו יחידת קומנדו ועשו הכל כדי להביא את הגביע לישראל. עבור כל שחקני בית"ר טוברוק, הטורניר היה גם בשם ישראל", ואילו בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ סיכם לעיתון השבוע בנתניה, כי "בית"ר טוברוק תמשיך לקדם את הדור הצעיר ותמשיך להוביל את מחלקת הנוער והכדורגל הישראלי להישגים ולשחקנים טובים יותר וערכיים יותר. אני גאה בילדים, בהורים ובמאמן ויטלי סוקולוב"

כתבות נוספות העשויות לעניין: 

מחקר של תלמידי מגמת הרפואה בתיכון אלדד הוצג בכנס רפואי

זהירות: נחשי צפע ניצפו ברחובות נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן