מסעדת המבורגר בנתניה? סטייק האוס ביסטרו בשרים צ'אביז בזכות הטעם

יותר ויותר חובבי קולינריה מכל רחבי הארץ מגיעים למסעדות נתניה. מסעדת צ'אביז, סטייק האוס ביסטרו בשרים, עם התמחות בהכנת המבורגר שף בעבודת יד, היא אחת הסיבות המרכזיות למהפכה.

3
1606
מנות הדגל של צ'אביז - המבורגר שף מנתחי פרימיום.
מנות הדגל של צ'אביז - המבורגר שף מנתחי פרימיום.

יותר ויותר חובבי קולינריה מכל רחבי הארץ מגיעים למסעדות נתניה. מסעדת צ'אביז, סטייק האוס ביסטרו בשרים, עם התמחות בהכנת המבורגר שף בעבודת יד, היא אחת הסיבות המרכזיות למהפכה.

אין זה סוד, שהמבורגר מתועש אפשר למצוא כמעט בכל פינת רחוב. המבורגר איכותי בעבודת יד, אותו מכינים מנתחי בשר איכותיים, ניתן למצוא רק במסעדות שף. מסעדות המתמחות, באמת, בבשרים. ביסטרו בשרים צ'אביז – היא לא רק מסעדת המבורגר בנתניה, היא בעיקר סטייק האוס שיעורר גם לכם את בלוטות הטעם.

בזכות הטעם: כך הפכה מסעדת צ'אביז מדיינר למסעדת סטייק האוס – ביסטרו בשרים מובילה מסוגה

הנסיעה לאורך טיילת נתניה, כשברקע נוף ים מעורר השראה ושמש רגע לפני שקיעה, שימשה תפאורה כיפית. גם אני, כמו רבים וטובים חובבי קולינריה, שמעתי על צ'אביז. מסעדת דיינר שהתחילה עם המבורגר שף בעבודת יד והפכה לבקשת קהל הסועדים למסעדת סטייק האוס – ביסטרו בשרים. נבחרת ההמבורגרים הייחודית לא השתנתה. כך על-פי דרישת הקהל שמגיע מכל רחבי הארץ. אל תפריט ההמבורגרים נוספו מנות ראשונות המבוססות על חומרי גלם טריים. ולא רק, אלא גם תפריט בשרים מבוסס על נתחי בשר שנבחרים בקפידה מדי יום.

מנות הדגל של צ'אביז נתניה, משלבות חוויה קולינרית
חוויה קולינרית. חלק ממנות הדגל של צ'אביז

המסעדה עצמה ממוקמת במתחם מלון איילנד בנתניה. דודו דוידי, בעלי המסעדה, מקבל את פניי. בעיצוב המסעדה הושקעה מחשבה רבה. כך גם בבחירת המוזיקה המתנגנת ברקע.

צ'אביז פרצה לתודעה כמסעדת המבורגרים בעבודת יד. מה הוביל אותך להרחיב את הקונספט ולהפוך למסעדת ביסטרו בשרים – כאשר מנות ההמבורגר הייחודיות ממשיכות להוביל? 

"צ'אביז החלה בתור דיינר בר, אמריקה הארד קור. הכל אצלנו מושחת, גדול, איכותי. הכי חשוב: אנו משתמשים בנתחי בשר פרימיום ברמת כשרות חלק. בתחילת הדרך התמקדנו בקהל יעד צעיר, חובב קולינריה משובחת. כזה שיודע לזהות המבורגר שף. עם הזמן החלו לפקוד את הדיינר יותר ויותר משפחות וכן קהל דתי מחמיר, שביקש ליהנות גם כן מאיכות של המבורגר שף. יותר ויותר ביקשו מאיתנו להרחיב את התפריט ולהוסיף מנות בשריות מעבר להמבורגר. בתהליך איטי, לאחר בדיקות רבות וערבי טעימות, הרחבנו את התפריט. כיום אנו מסעדת ביסטרו בשרים".

המבורגר בעבודת יד, בוודאי כשמדובר במסעדה בה מנות ההמבורגר שלה מעוררות עניין קולינרי ברחבי הארץ, מחייב דיוק. "קציצת ההמבורגר שלנו כוללת נתחי פרימיום ביחסים מדויקים", מרחיב דוידי ומוסיף: "נתחי פרימיום שנבחרים מדי יום מחדש. הסוד שלנו הוא בתבלון האיכותי, ברמת הצלייה המדויקת ובעיקר ביד המוכשרת של השף שלנו".

על הקולינריה: "הכל אצלנו מושחת, גדול, איכותי. הכי חשוב: אנו משתמשים בנתחי בשר פרימיום ברמת כשרות חלק. בתחילת הדרך התמקדנו בקהל יעד צעיר, חובב קולינריה משובחת. כזה שיודע לזהות המבורגר שף…"

בשל הביקוש הרב הרחבתם את שטח המסעדה. מלבד הטעמים הייחודיים שבזכותם מגיעים אליכם מכל הארץ, מהו הערך המוסף של המסעדה?

"ראשית, מתחם מלון איילנד, הממוקם בלב טיילת נתניה, הוא אחד המתחמים היפים בישראל. אנו משקיעים רבות בחוויה הכוללת. הרחבנו ושיפצנו את המסעדה בהתאם לתוכנית אדריכלית מוקפדת, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. החל מצבע, דרך דקורציה ועוד. החלפנו את מוזיקת הרוק שהייתה בדיינר למוזיקה מותאמת לאווירת סטייק האוס וכן לשעות הפעילות.

"לי, באופן אישי, השימוש במרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר, הוא משמעותי. לכן, המנות החדשות שנוספו מותאמות לקהלי יעד רחבים. החל במעוניינים בארוחות זוגיות, חברתיות או משפחתיות. ערך מוסף משמעותי ביותר, בעיני, הוא מחיר הגון והוגן. לאכול ארוחה משפחתית, עם מנות שף, מבלי לקחת משכנתא".

אנחנו כבר הזמנו מקום. ואתם?

כתובת: שד' עובד בן עמי 10, נתניה. שעות פעילות: א'-ד': 12:00-01:00 | ה': 12:00-03:00 | ו': 12:00-15:30 | מוצ"ש: 20:30-03:00

טלפון להזמנת מקום ולמשלוחים: 09-8806066

אתר המסעדה: chubbys.co.il

3 תגובות

  1. בכל פעם שאנחנו מבקרים בנתניה, אנחנו אוכלים במסעדת צ'אביז. ההמבורגר שלהם אלוהי!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן