מכבי נתניה מאכזבת: תיקו 1:1 מול עפולה

0
128
דיא סבע מכבי נתניה / נתניה און ליין
דיא סבע צילום ניר אנשר

מכבי נתניה נפרדה מהפועל עפולה 1:1 במשחק המרכזי של המחזור ה- 12 בליגה הלאומית. חניכיו של דראפיץ' נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ואף ירדה למקום הרביעי בטבלה עם 19 נקודות אחרי שזו לא הצליחה לנצל את מעידתה של עכו הנמצאת במקום השני עם 22. היהלומים שלטו והיו עדיפים לניצחון לאורך כל המשחק אך בדקה ה- 81 שהם ב-10 שחקנים, הפתיעו הפועל עפולה את הצהובים והוציאו תיקו.

מכבי נתניה עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-16 משערו של דייא סבע שהגיע אחרי מהלך נהדר שהתחיל מפריצה של ניקו אולסק המצוין באגף שמאל שבסופה הצליח לחדור לרחבה ולהקפיץ כדור לדייא סבע שכבש משבעה מטרים.
המחצית השנייה נפתחה קצת מגמגמת עבור הקבוצה המקומית שאמנם שלטה במגרש אחרי הייתה הרבה פחות תוקפנית מהראשונה, בדקה -69 הוציא השופט לקבוצה המארחת שני כרטיסים אדומים, הראשון לשחקן ספואן זועבי אחרי שזה בעט בבקבוק בעקבות עימות הנוצר בינו לבין הקהל הצהוב וכן לאחר שאוהד התלונן כי זועבי ניסה לפגוע בו. שניות אחר כך הגיע האדום השני,הפעם לשחקן עפולה הנמצא על המגרש. גיא דיין אחרי שזה ביצע עבירה שלא במהלך המשחק.

בדקה ה-81 הגיע הטוויסט בעלילה כאשר משום מקום עפולה הצליחה לנצל את השאננות בהתקפה של נתניה ולאזן את התוצאה מכדור נהדר שהרים דוד אמזלג שהרים מצד ימין לעבר שוואט וזה נגח פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן