מכבי נתניה סיימה בתיקו 1:1 נגד רמת השרון

0
362
ערן לוי מכבי נתניה
ערן לוי, קפטן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

סלובודאן דראפיץ' מאמנה של מכבי נתניה ערך את הבכורה שלו על הקווים במפגש המסקרן בין מכבי נתניה לעירוני ניר רמת השרון במסגרת גביע הטוטו. המפגש שהסתיים בתוצאה תיקו 1:1 היה משקף בהחלט את הלך הרוח במגרש. המשחק נפתח בקצב טוב מצידן של שתי הקבוצות שהגיעו לכמה מצבים מסוכנים שלא הסתיימו בשער, אך לפחות בחלקו הראשון מי שבלטה קצת יותר הייתה מכבי נתניה שעלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-5 משער שכבש דידייה קוגבניה, יתרון שהחזיק פחות מ10 דקות. כדור עונשין שנשרק לזכותה של רמת השרון נעצר בידיו של דין גל שהוציא את הכדור לקרן, אך לצערה של נתניה המזל אינו מכה פעמיים וכדור הקרן חמק לגל מהידיים וקבע את תוצאת המשחק שוויון 1:1.

המחצית הראשונה במשחק הייתה מעניינת והקבוצה המקומית רשמה לזכותה כמה מצבים טובים שנעצרו בידיו של שוער רמת השרון. נתניה אף יצאה מקופחת לאחר שלא נשרק לזכותה פנדל ברור שהגיע לה בעקבות נגיעת יד ברורה ברחבה וחמקה מעיני השופט.
בניגוד למחצית הראשונה, חלקו השני של המשחק היה נטול מצבים ועל גבול המשעמם. גם בנתניה כמו ברמת השרון מיעטו להגיע למצבים ולסכן את השער ובכלל נראה היה כי כי הן מסתפקות בתוצאת התיקו ולא חיפשו להכריע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן