נתניה: חתונה מהסרטים בזכות המתנדבות והמתנדבים

0
257
בנות אולפנית בר אילן - נתניה
המפיקות, בנות אולפנית בר אילן, האורחות והכלה

למעלה ממאתיים נשים וגברים השתתפו בחתונה מיוחדת במינה, שהתקיימה ביום ראשון. הפקת החתונה עצמה, מרגשת לא פחות, כיוון שמאחוריה עומדות תלמידות כיתה י"ב (מחזור ס"ב) באולפנית בר-אילן. "לפני כחודש פרסמנו, חברותיי ואני בשכבה פנייה לציבור לקחת חלק בהפקת חתונה לבני זוג, אוהבים, שחלמו להינשא ולא היה באפשרותם לממש זאת – גם בשל התנגדותם של בני משפחותיהם", סיפרה לנתניה און ליין גיתית יהודה (18), תלמידת כיתה י"ב. בעוד את הכלה ליוו בנות אולפנית בר-אילן, דאגו בני שכבת י"ב בישיבת בני עקיבא ללוות ולשמח את החתן.

ואכן, ביום ראשון, כשהם מלווים בקהל רב שביקש לשמחם, התחתנו בני הזוג כדת משה וישראל. האורחים נהנו מאוכל עשיר שסיפקו בעלי אולמי "הכרם". התקליטן אופיר רדא שהרקיד את הקהל, התקליטן משה וטולו במקצבים החסידיים ומתופפי "צלילי הכוכבים" שליוו את בני הזוג לחופה בתופים ובשופרות. את הטבעות לבני הזוג תרמה "אסטרל", ואילו צלם האירועים בני טפירו תיעד את האירוע.

"פשוט היה מרגש לראות את ההיענות הרבה", הוסיפה גיתית יהודה: "חברת סאגה עיצובים עיצבה, עדן דנינו ועמי הדי.ג'יי דאגו לתאורה והגברה, רן גניש לאלכוהול, המאפרת אורטל יהודה, מעצבת השיער סטפני ומעצבת שמלות הכלה ג'קלין הפכו את הכלה למלכה ליום אחד, ואילו החנות בוגארט ומעצב השיער ימין הפכו את הבעל למלך ליום אחד. אפילו לרכב שהוביל את הזוג דאגו להכין אנשי "פנק אותה".

אהבתם? מוזמנים לעשות לייק ולשתף. רוצים לקרוא עוד על כל מה שקורה בנתניה ובישובי הסביבה הקליקו נתניה און ליין – ksn

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן