מכבי נתניה בדרך למחנה האימונים

0
112
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן

קבוצת הבוגרים של מכבי נתניה תטוס הערב למחנה אימון בלייפציג שבגרמניה. במסגרת מחנה האימונים תקיים הקבוצה בצהוב שלושה משחקי אימון סך-הכל, כשהראשון ביניהם יתקיים ביום שלישי הקרוב מול בטיפלל, לאחר מכן יפגשו ביום שישי את לוק לייפציג, וביום שני 27.7, עתידה נתניה לשחק נגד רד בול לייפציג, אך קיים  סיכוי גבוה שלבסוף תשחק הקבוצה מול יריבה אחרת. שלוש הקבוצות מולן תשחק נתניה במהלך שהותה בגרמניה לא נחשבות לאיכותיות במיוחד ומשתייכות לליגה הרביעית בגרמניה. הסיבה לכך, כך נמסר לנתניה און ליין – נתניה און ליין, היא האיחור בו סגרו בנתניה את מחנה האימון. בעקבות סגירת המחנה ברגע האחרון, לא הצליחו אנשי הקבוצה לקבוע יריבות איכותיות יותר למשחקי האימון.

הסגל שיטוס הערב לגרמניה יהיה מגוון ויכלול את רוב שחקני הקבוצה הבוגרת חדשים וותיקים כאחד. בין השחקנים החדשים ניתן יהיה למצוא את ברק לוי, גאל מרגוליס, מושיקו לוגסי, אנדריי מישצ'נקו טל איילה, ועומר ורד שהצטרפו לאחרונה לשורותיה של נתניה וכן את השחקנים הוותיקים יותר עידו לוי, דיא סבע, רומריו פירס ואיתי מנצור. לירן שריקי,ערן לוי, וניר אברג'יל יישארו בארץ בשל פציעתם. הקשר מילאן סמיליאניץ' הנבחן בימים אלה ופרדי מומבונגו החלוץ הקונגולוזי ייקחו חלק במחנה ויצטרפו לקבוצה.

בין שלל ההחלטות שיתקבלו במהלך מחנה האימון, צפוי מאמן הקבוצה, שלומי דורה, להחליט למי להעניק את סרט הקפטן של הקבוצה. בין המועמדים לזכות בסרט הקפטן ניתן למצוא את עידו לוי, עומר פרץ ורומריו פירס.

מכבי נתניה נראית לא רע בכלל עד כה. חניכיו של שלומי דורה ניצחו בכל שלושת משחקי האימון בארץ. בנתניה מקווים שגם מחנה האימון יעבור בהצלחה וכי הקבוצה תראה טוב מעתה ואילך.

יו"ר הקבוצה דורון אוסידון התייחס ליציאתה של מכבי נתניה למחנה האימונים ואמר לנתניה און ליין, כי "אני שמח שהצלחנו לגבש סגל בזמן קצר – למרות שהוא עדיין לא סופי. מחנה האימון נועד לסגור חלק ניכר מהקצוות באשר לגיבוש הרכבה הסופי של הקבוצה, וכמובן לתרום רבות לגיבוש הסגל מבחינה חברתית ומקצועית – כחלק בלתי נפרד מהכנות הקבוצה לקראת פתיחת העונה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן