מכבי חיפה הביסה את נתניה 4:0; אוהדים התעמתו עם השחקנים

1
83
אריאל הרוש, שוער מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

עשרות אוהדי מכבי נתניה קראו קריאות גנאי בתום המשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה, בו הובסו הצהובים-שחורים בתוצאה 4:0, באצטדיון נתניה, לעבר שוער הקבוצה, אריאל הרוש, שמעון הרוש, ויקי כחלון ורן רול. האוהדים המקומיים אף פנו לשוער הקבוצה לשעבר, אוהד לויטה, בתחינה שיחזור לקבוצה.

 שחקני נתניה נראו רע על המגרש בליל רביעי. מערך ההגנה לא תפקד והותיר את כל החלק האחורי פרוץ לחלוטין. מכבי חיפה, ביום בינוני, ניצלה הזדמנויות ורשמה שער אחרי שער – ללא כל מענה מצד נתניה שבקושי הצליחה לייצר מצבים.

מאמן מכבי נתניה, שספג אף הוא קריאות בוז מצד חלק מאוהדי נתניה, אמר לנתניה און ליין – ksn, כי "זה לא יום עצוב, אלא תקופה עצובה. זה נמשך זמן רב מדי וחוסר הוודאות חדר גם למגרש עצמו. אין מה להסתכל מבחינה מקצועית, כי צריך קודם כל להחזיר למצב בו השחקנים מסתכלים רק על כדורגל ולא ובמחשבותיהם הם לא טרודים בדברים אחרים. השחקנים נאבקים על העתיד הכלכלי שלהם, וזה כנראה יותר חזק מהכול. במשחק עצמו עשינו שגיאות חמורות בהגנה".

בתוך כך, שוב, נחלץ קפטן הקבוצה, ערן לוי, בניסיון להרגיע את הרוחות: "ביום שבת יש לנו משחק על החיים שלנו", הוא אמר: "אסור לאפשר למצב הכלכלי הקשה, חודשיים בלי משכורות, לשמש כתירוץ למצב שלנו על המגרש. המצב שלנו לא הוגן, אבל זה גם לא הוגן כלפי אלפי האוהדים וכלפי האנשים בהנהלה שעושים הכל למעננו והם, איתנו, באותה הסירה".

 חבר הנהלת מכבי נתניה, קובי בלדב, התייחס אף הוא ואמר: "אנחנו באמת שעושים הכל כדי להבטיח את שכרם של כלל עובדי הקבוצה. וכולם יקבלו את שכרם. אני מצפה ממי שלא רוצה לשחק, שיקום ויאמר שהוא לא רוצה או לא יכול כרגע. את קריאות הבוז חוטף המאמן יוסי מזרחי, שהוא ממש לא אשם ביכולת שהוצגה".

 

תגובה 1

  1. שמעתי עד הבית את הצהלה והשימחה לא ידעתי מי נצח ומי הפסיד אמרתי לאברהם בא לי ללכת פעם למשחק לצהול ולצעוק יחד עם כולם אני שמחה שהעבירו את המגרש לידינו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן