בצל הקורונה: מרכז פלנתניה חידש פעילות – אלפים ביקרו

אחרי חודשים בהם היה פלנתניה - מרכז המדע, התרבות והחלל בעיר נתניה, סגור, בשל הנחיות משרד הבריאות בהתמודדות עם מגפת הקורונה, נפתחו שערי הפלנתניה למבקרים.

0
355
פלנתניה נפתח שוב למבקרים
אלפים מבקרים בפלנתיה. צילום דוברות עיריית נתניה

אחרי חודשים בהם היה פלנתניה – מרכז המדע, התרבות והחלל בעיר נתניה, סגור, בשל הנחיות משרד הבריאות בהתמודדות עם מגפת הקורונה, נפתחו שערי הפלנתניה למבקרים.

מאות משפחות שחיפשו פעילות מקורית לילדיהם מכל הארץ, הגיעו למרכז המיוחד ונהנו מפעילויות שהופקו במיוחד לחג החנוכה ולאחריו.

במסגרת הפעילויות, בנו הילדים רכבי חלל וערכו ביניהם תחרות מכוניות. במרכז פלנתיה למדו הילדים על התופעות המרהיבות בחלל. תופעות המתרחשות בימים אלה בשמיים. ברקע שמעו שירי ארץ ישראל על רקע הכוכבים.

כמו כן, התקיים מופע מדעי מרהיב עם מגוון הדגמות על סביבונים, אור ואש וניסויים מהחלל. בנוסף, נערכו חידוני אסטרונומיה והדרכה על מערכת השמש וכוכבי הלכת.

המבקרים סיירו בגן המדעי ובגן היפני המרהיבים ביופיים. כלל הפעילויות התקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

במרכז פלנתניה ניתן לארח מגוון אירועים ברוח המדע, החלל והאסטרונומיה. זאת לצד חוגים, קורסים ומפגשי משפחות וזאת ע"פ הנחיות משרד הבריאות ובתיאום מראש.

מנהלת פלנתניה, שלי הרפז גרינברג, מסרה למערכת נתניה און ליין, כי "שמחנו לארח בפלנתניה מגוון של משפחות מהעיר נתניה ומכל רחבי הארץ. ראינו את הצמא שלהם לאור תקופת הקורונה- להתאוורר, לצאת מהמסכים וליהנות מפעילות שכולה מושתתת על רזי המדע והחלל".

"על אף המסכות שהיו על הפנים  יכולנו לראות את העיניים המחייכות של הילדים והילדות שהגיעו לשמוע, לחוות ולהתנסות מהמדע, האסטרונומיה והחלל. כל זאת, בכפוף להנחיות והגבלות הקורונה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן