יטי ברש מציגה: עולם הזוהר והאב החרדי

0
715
יטי ברש, המתמודדת על התואר מלכת היופי של ישראל לשנת 2015, חושפת מה היא חושבת על עולם היופי. גם על התמיכה בבחירותיה מצד אביה החרדי.
יטי ברש. צילום שי יחזקאל

יטי ברש, המתמודדת על התואר מלכת היופי של ישראל לשנת 2015, חושפת מה היא חושבת על עולם היופי. גם על התמיכה בבחירותיה מצד אביה החרדי.

יטי ברש, בת 20 תושבת נתניה, עסוקה בימים אלה עד מעל לראש בהכנות לקראת תחרות "מלכת היופי של ישראל". התחרות תשודר השנה לראשונה בפורמט דיגיטלי באתר Ynet . בנוסף, השנה גם הגולשים יוכלו להצביע ולהשפיע על בחירת הזוכה.

 ראשית, חייבת לשאול: מהי, לדעתך, הסיבה למעבר התחרות לזירה האינטרנטית?

"אני חושבת שזה עניין של רייטינג", משיבה יטי ברש. אגב, אל תתבלבלו: את השם כותבים כך אך מבטאים כ'איתי'). "ידוע לי שלפי בדיקות שביצעו מארגני התחרות, זו תהיה תחרות היופי הרשמית הראשונה בעולם הנערכת בזירת האון ליין. ישתתפו בה 16 מתמודדות מכל רחבי הארץ. הגולשים יוכלו לצפות בשלל תמונות מהפקות ומסרטונים שהופקו במיוחד, חלקם מלאי הומור וחלקם מרגשים עד דמעות".

מאיפה הגיע הרעיון, להירשם לתחרות?

"אמי וסבתי המליצו לי עליה. זו, למעשה, הייתה סגירת מעגל עם זכיית סבתי בשנת 1957 בתואר מלכת היופי של נתניה. היא גם הייתה בשלב המועמדות האחרונות לתחרות הארצית. בשל חתונתה עם סבי, היא לא הגשימה את חלומה. אני חושבת שהיא מאושרת עכשיו כמעט כמוני, זה מדליק אותה".

את חיילת בצה"ל. איך זה מסתדר עם השירות?

"תראי, אני כרגע בשירות סדיר בחיל הצנחנים. תפקידי בצבא הוא בתחום ה-low tech. תפירת מצנחים וזו עבודה שיש בה אחריות ייחודית. אני מרבה להיות במחלקה מעבר לשעות העבודה. מתקנת מדים לחיילים וכדומה. כרגע אני בדחיית שירות, אבל כמובן שארצה לחזור לתפקיד במהרה".

יטי ברש: "חונכתי על-ידי אבא דתי חרדי, שמאמין בחינוך יהודי. חינוך עם ערכים דתיים ללא כפייה. אבא שלי מקסים. הוא מפרגן ומעודד אותי להצלחה באשר אבחר ואלך. אף-פעם לא הייתה עליי כפייה דתית.

אביך חרדי ואמך חילונית. כיצד קיבלו השניים את הבחירה?

"חונכתי על-ידי אבא דתי חרדי, שמאמין בחינוך יהודי. חינוך עם ערכים דתיים ללא כפייה. אבא שלי מקסים. הוא מפרגן ומעודד אותי להצלחה באשר אבחר ואלך. אף-פעם לא הייתה עליי כפייה דתית. גם אמא מאמינה, אבל היא חילונית כהגדרתה. אבא תמיד ידע שאני רוצה להיות דוגמנית. גם כשהשתתפתי בתחרות מיס נתניה בשנת 2010, בה זכיתי בתור נערת החן, הוא מאד התלהב. הוא לקח אותי לצילומים ופרגן לי. אני מאמינה, שכל אדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב וללכת בדרך שלו. אם אני, למשל, בוחרת להבליט את הצד החיצוני שלי, אבא שלי מקבל את זה ונותן לי להתנסות. מה שצריך לקרות בסופו של דבר קורה".

מדוע את חושבת שאת צריכה לזכות בתחרות?

"אני חושבת שהמיוחד בי הוא האישיות שלי, ה״אני מאמין שלי״, החריצות והשאפתנות. הגעתי לתחרות יופי מפני שאני מאמינה ומרוצה במכלול היופי הפנימי והחיצוני שלי. דוגמא לסבלנות מגדרית ומגזרית במציאות לא פשוטה".

אם כבר ביופי עסקינן, מה דעתך על כל ההתעסקות של נערות במראה החיצוני שלהן והרצון להיראות כמו דוגמניות העל?

"יש לי המון מה לומר בנושא. בנות תמיד מנסות להיות מה שהן לא. להיות רזות יותר, יפות יותר, צעירות יותר, שחומות יותר וכל מה שהן רואות אצל אחרות. אני למדתי בתחרות ובדרך הזו, שאדם צריך להיות מי שהוא ולהאמין במה שהוא, במתנה שקיבל מאלוהים, ללכת עם האמת שלו. זה טבעי לחפש איך להשתפר, אפילו אני חוויתי את זה על בשרי, אבל באותה מידה גם למדתי שאין מה לשפר. צריך להשלים עם עצמך ולאהוב את מי שאתה".

מהם תחומי העניין שלך?

"אני אוהבת ללמוד. מתעניינת באנשים, באופנה, בעסקים ובעיקר מתכננת את החיים האזרחיים שלי. כמו בנות גילי אני יוצאת עם חברות, מבלה. האמת, שבדיוק קיבלתי רישיון נהיגה ונגמר לי המלווה, אז אני מתלהבת", היא צוחקת.

כבר מתרגשת?

"מאד. אמנם השנה אין טקס, אבל יהיה אירוע גמר מתוקשר בו יכתירו את המלכה… אני מאד רוצה לזכות".

שאלה אחרונה ומאד מתבקשת. מה עם חבר? 

"יש, לגמרי". סורי בויז, אנחנו ניסינו.

ב-25 במאי תחל התחרות שתימשך כשבועיים ובמהלכה יוכלו גם הגולשים לבחור את "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2015.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

נטע אלחמיסטר צולמה לקמפיין ראשון בביתה בנתניה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן