הניצחון חמק: נתניה הפסידה 2:1 לרעננה

1
109

אכזבה במכבי נתניה: למרות היתרון המוחלט שהפגינו חניכיו של רוני לוי, הייתה זו רעננה שבדקות הסיום השלימה מהפך וסיימה בניצחון 2:1. מכבי נתניה אירחה במוצאי שבת את קבוצתו של חיים סילבס, הפועל רעננה. שתי הקבוצות שנמצאות במרכז הטבלה, נזקקו לניצחון על מנת לטפס לעבר פלייאוף העליון. על אף שנראה היה כי הצהובים הם אלה שיזכו בנקודות היקרות לאחר שהציגו שליטה מוחלטת ואף עלו ליתרון מוקדם, הייתה זו רעננה שזכתה בנקודות היקרות מפז.

זה התחיל בדקה ה-10 כאשר אור ברוך הצליח לנצל טעות חמורה בהגנת רעננה וחטף את הכדור בתוך הרחבה, רגע לפני שהצליח לעקוף את ליפשיץ, רגלו של השוער מרעננה  הכשילה את החלוץ. לייבוביץ שרק פנדל לזכות הצהובים והרחיק את השוער של האורחים.

נתניה שיחקה מעולה ונראה היה כי גם הפעם רוני לוי לא הולך להפסיד, עד הדקה ה-75 בה עידו לוי הכשיל את צ'אם בתוך הרחבה, צהוב שני  וכרטיס אדום ללוי. אנתוני וואקמה היה זה שבעט את הפנדל לטובת רעננה. הרוש אמנם הצליח להדוף אך חוסר מזל בשילוב של ערנות ותגובה מהירה של שוקר, הובילה לשוויון כאשר שוקר בעט את הכדור החוזר ישר לתוך הרשת הצהובה. בדקות האחרונות נראה היה שחניכיו של רוני לוי נסוגו לאחור. מבצע אישי מדהים של וואקמה, שרץ יותר מחצי מגרש תוך שהוא עוקף ודורס את כל מי שסביבו, הובילו למצב של אחד מול אחד מול אריאל הרוש. וואקמה הקפיץ מעליו וקבע מהפך ענק: 2:1 להפועל רעננה בתוצאת הסיום.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן