אילת: כתב האישום בוטל עקב כשלים ראייתים

0
106
(fotolia) אילוסטרציה. צילום

כתב אישום נגד צעיר מנתניה שהואשם בנהיגה תחת השפעת סמים וסירב לבצע בדיקת אלכוהול בוטל ; פרקליטו עו"ד מירון רוזנטל הצביע על מחדלי חקירה וקשיים ראייתים

לפני כחצי שנה בילה הצעיר באילת. בכניסה לעיר אילת נתפס הצעיר על ידי שוטרי יחידת התנועה באילת, אשר טענו, כי הצעיר נהג בהיותו שיכור וכן תחת השפעת סמים.
זמן קצר לאחר מכן הוגש נגד הצעיר כתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת סמים. עוד נודע מכתב האישום, כי ברכבו נמצא סם מסוג קנביס – באחד התיקים שהיו ברכב.

השוטרים חשדו, כי הצעיר נהג גם תחת השפעת אלכוהול וביקשו ממנו לבצע בדיקה וכן בהמשך בדיקת דם, אולם הוא סירב.

בדיון בבית המשפט לתעבורה באילת, טען פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, על מחדלי חקירה וכן על קשיים ראייתים, זאת לאחר שקיים מספר פגישות עם נציגי התביעה באילת.

בעקבות טענותיו של עו"ד רוזנטל ביקשה התביעה לבדוק ולבחון את הטענות. השבוע הודיעו נציגי התביעה, כי המחדלים בתיק זה רבים וכי הם חוזרים בהם מכתב האישום.

עו"ד רוזנטל מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "מרשי לא נהג תחת השפעת סמים ורק מסיבות של צנעת הפרט סירב לבצע בדיקת שתן בנוכחות עוברים ושבים. לא מדובר בסירוב קלאסי ולאור העובדה שהשוטרים ממש התרשלו לא היה מנוס ממחיקת כתב האישום, אני סמוך ובטוח כי במידה ולא היו חוזרים מכתב האישום מרשי היה יוצא זכאי בהליך המשפטי".

מייצג: עו"ד מירון רוזנטל
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן