התואר המבורגר שף הטוב בנתניה מגיע למסעדת Dudes burgers

רשתות המבורגר ברמה גבוהה יש בשפע; המבורגר שף, המורכב משלושה מרכיבים סודיים שהפכו אותו למושלם, יש אחד - זה הזמן להכיר את Dudes burgers בנתניה

3
7087
Dudes burgers - המבורגר שף הטוב בנתניה
המבורגר שף הטוב בנתניה. Dudes burger. צילום מתוך דף האינסטגרם של המסעדה

רשתות המבורגר ברמה גבוהה יש בשפע; המבורגר שף, המורכב משלושה מרכיבים סודיים שהפכו אותו למושלם, יש אחד – זה הזמן להכיר את Dudes burgers בנתניה

בלב נתניה, צמוד לכיכר העצמאות, נפתחה לא מזמן מסעדת קונספט ייחודית לנוף האזורי; היא כשרה, היא מלאה בגוד ווייבז והיא מאיימת לשנות את מוסד הקולינריה הישראלי.

Dudes burgers נפתחה על-ידי יוסי זמיר, איש עסקים ומבעלי קבוצת רידם, בשיתוף השף דניאל ריימונד, לשעבר ממסעדת הרברט סמואל.

יוסי, שחי שנים ארוכות באוסטרליה, קיבל השראה למתכון המבורגר ממסעדת ההמבורגרים הטובה ביותר באוסטרליה.

"שם טובלים את הבשר ברוטב ייחודי לפני הצלייה – מה שמעניק לו אקסטרה טעם שמשלב את טעמי הרוטב יחד עם הבשר והצלייה שלו", הוא אומר.

 הקונספט של המקום נבנה בשיתוף פעולה עם מותג אופנה מברלין בשם Dudes factory.

זהו, בעצם, הסניף הראשון של מסעדת המבורגרים שנפתח בעולם עם המיתוג של ה-Dudes – כאשר הכיוון הוא לפתוח בעתיד סניפים נוספים ברחבי אירופה.

 המבורגר שף של Dudes burgers: הסוד הוא במרכיבים הסודיים ובשילובם

השימוש, כמובן, הוא בחומרי גלם טריים. ההמבורגרים עצמם נטחנים כל יום מנתחים טריים מובחרים שנבחרים כל יום מחדש.

רק אחרי הטחינה טובלים אותם ברוטב סודי. משם, היישר הם מונחים על פלנצ'ה לוהטת, המקרמלת את הרוטב ומתיכה אותו לתוך ההמבורגר.

הסוד השני הוא בבחירת הלחמנייה. את הקציצה הלוהטת מניחים בתוך לחמניית בריוש רכה, עם ירקות טריים הנרכשים מהירקן השכן.

מקוריות יש גם ברטבים הנוספים. כך, למשל, רוטב מיונז ושום-בצל שנאפו או רוטב מיונז-צ'יפוטלה מעורר. מיותר לציין, שגם את הרטבים הללו מכין השף באותו יום ממש.

כמסעדה המתמחה בהמבורגר, מציע השף להתנסות בטעמים ייחודיים – בין השאר – המבורגר המגיע עם אננס, חלפיניו ומעדן אווז (הוואי דודס).

סלט קולסלאו יכלול קריספי בצל לטוויסט ואם, בכל זאת לגוון, אז שווה לנסות את נקניקיות הבקר המגיעות עם כל התוספות של המבורגר שף.

לא רק הטעם – גם העיצוב של המקום משדר אווירה אחרת

הDudes הוא מקום צבעוני, המעוצב בסגנון תעשייתי וטרנדי. למסעדה שפה ייחודית משלה; היא מקבצת אליה מגוון צבעוני ורחב של לקוחות מקומיים:  גולשים, סקייטרים, פודיז ונתנייתים שורשיים.

לכולם מכנה משותף: אהבה הגובלת בהתמכרות לטעם המיוחד של ההמבורגר האיכותי של המקום.

 בימים יפים יותר ונטולי סגר, בהם המסעדה לא הייתה מוגבלת למכירות T.A ומשלוחים בלבד, אפשר היה ליהנות במקום מצ'ייסר של ערק בזוקה.

 ולא רק, אלא גם אווירה שמחה ומיוחדת. בימים נטולי סגר, אוהבים לפנק את הלקוחות עם קלאסיקות נתנייתיות בהן קריסטל ירוק של פעם, משקה רוזטה ואפילו עוגיות עבמבר העשויות 100% שקדים טחונים.

Dudes Burgers – רח’ משה קרמיניאן 4, נתניה, טלפון 09-7653110. 

קישור למשלוחים: הזמנה און ליין

עמוד האינסטגרם: דודס

 

 

 

 

 

 

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן