בני לם ועוד 11: כך הורידה מכבי נתניה את ת"א על ארבע

לפעמים, מסתבר, האוהדים יודעים הכי טוב מה נכון לקבוצתם. מאמן מכבי נתניה, בני לם, במשחק הבכורה מול מכבי תל-אביב, החזיר לשחקנים, לאוהדים ולרחוב הנתנייתי את האנרגיות! 

0
262
בני לם נתניה
בני לם. צילום ניר אנשר

לפעמים, מסתבר, האוהדים יודעים הכי טוב מה נכון לקבוצתם. מאמן מכבי נתניה, בני לם, במשחק הבכורה שלו, החזיר לשחקנים, לאוהדים ולרחוב הנתנייתי את האנרגיות! 

6000 אוהדי מכבי נתניה מילאו את היציעים. מזה שנים ארוכות, ששבוע לפני משחק כדורגל, שבכל בית קפה בעיר היהלומים, נושא השיחה המרכזי התמקד בקבוצה המקומית – מכבי נתניה. האווירה המחשמלת ברחוב, מיד עם ההודעה על מינוי בני לם כמאמן מכבי נתניה, תורגמה מידית באצטדיון. 6,000 אוהדי נתניה הגיעו במוצאי שבת כדי לעודד את הקבוצה.

בני לם הוא לא רק סמל בנתניה, הוא גם שייך לאותה תקופה היסטורית בה הוטבע מטבע הלשון נתניה ועוד 15. במהלך שבוע וחצי של הכנות, כשהוא לראשונה מאמן קבוצה בליגת העל, התמקד בני לם בדבר אחד מרכזי. ברוח לחימה. כישרון יש, כושר יש, אסטרטגיית המשחק בדיוק כמו אז: משחק שמח, קבוצתי ולוחמני. ואכן, נתניה התפוצצה על המגרש מול הצהובים.

המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 2:1 לטובת מכבי ת"א, וזה אחרי שפסלו לנתניה גול בגלל טענת נבדל. היה זה בוריס אינו (34) שהבקיע לזכות נתניה. במחצית השנייה הנתנייתים שיתקו לחלוטין את תל אביב. בדקה 60 הדהים יניב מזרחי עם מספרת לפינה העליונה. שתי דקות לאחר מכן השלים פארפה גויאגון מהפך 3:1. איגור זלאטנוביץ' השלים את הרביעי מהנקודה הלבנה בשקה 78.

"התחושה הכי אמיתית היא על אבא שלי, שהיה שרוף על מכבי נתניה. הוא אהב אותה וגידל אותי מגיל 10 להיות שחקן מכבי נתניה. אני בטוח שהוא עכשיו מתהפך בקבר אם הוא היה יודע שבנו ניצח את המשחק הראשון נגד מכבי תל אביב", מסכם בני לם. לשאלת נתניה און ליין ממה הכי התרשם? ענה ללא היסוס: מהאווירה המחשמלת של אוהדי נתניה ומכך, שהשחקנים שלנו נלחמו בכל רגע נתון.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן