"רופאת הסיליקון" נדונה לחמש שנות מאסר

0
89

תושבת נתניה שהתחזתה לרופאה בצפון והזריקה ללקוחות נדונה למאסר בפועל החופף לעונש מאסר שקיבלה בגין עבירות דומות ; בעלה נדון לעבודות שירות

מכתב האישום המקורי שהוגש נגד הנאשמת (45) עולה, כי היא התחזתה לרופאה והזריקה זריקות סיליקון ותרופות נוספות, שגרמו לנזקים כבדים לנשים.

לפני כשנתיים עמדה הנאשמת לדין בגין עבירות דומות ובית משפט השלום בחיפה דן אותה לשנתיים מאסר בפועל, לאחר שהורשעה בהענקת טיפולים קוסמטים בחיפה, בתל אביב ובקרית אתא, תוך התחזות לרופאה. במסגרת זו הזריקה למטופלות חומרים שונים, בחלק מהמקרים נגרמו לנשים נזקים קשים. כשהתלוננו איימה עליהן הנאשמת.

למרות עונש המאסר המשיכה הנאשמת לטפל בנשים בצפון הארץ ולהזריק להן, תוך התחזות לרופאה.

בעקבות עסקת טיעון שנעשתה בין פרקליטה של הנאשמת לתביעות, הוקל כתב האישום והיא הורשעה בעבירות של התחזות לרופאה, חבלה חמורה ותקיפה.

במסגרת ההסדר ביקש פרקליטה מבית המשפט לדון את הנאשמת ל-60 חודשי מאסר שירוצו בחופף לעונש המאסר הקודם.לעניין בעלה, שהורשע בסיוע, טען הפרקליט, כי הנאשם לא היה שותף לטיפולים שביצעה הנאשמת ולא ידע שהיא עושה זאת. לדבריו הסיוע היחיד היה בהסעת הנאשמת ממקום למקום ובסיוע לוגיסטי שהעניק לה.

בית המשפט בנצרת קיבל את הסדר הטיעון ודן את הנאשמת ל-60 חודשי מאסר שירוצו בחופף לכל מאסר אחר שהנאשמת מרצה. בנוסף נדונה הנאשמת לשנת מאסר על תנאי. בעלה של הנאשמת נדון לארבעה חודשי עבודות שירות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן