אליפות העולם כדור-מים נשים U20 תתקיים במכון וינגייט נתניה

מדובר בפעם הראשונה בה תארח ישראל אליפות עולם בספורט אולימפי; הנבחרות תתארחנה בבית מלון בנתניה. ראש עיריית נתניה: מאחלת הצלחה לנבחרת ישראל

0
437
נבחרת כדור המים של ישראל. מדובר בפעם הראשונה בה תארח ישראל אליפות עולם בספורט אולימפי; הנבחרות תתארחנה בבית מלון בנתניה. ראש עיריית נתניה: מאחלת הצלחה לנבחרת ישראל
נבחרת כדור המים של ישראל. צילום באדיבות איגוד כדור המים הישראלי

מדובר בפעם הראשונה בה תארח ישראל אליפות עולם בספורט אולימפי; הנבחרות תתארחנה בבית מלון בנתניה. ראש עיריית נתניה: מאחלת הצלחה לנבחרת ישראל.

היסטוריה בספורט הישראלי. לראשונה תארח ישראל את אליפות העולם בכדור-מים נשים עד גיל 20. אליפות העולם תתקיים בין התאריכים 10-16 לאוקטובר בבריכה הלאומית – מכון וינגייט, נתניה. זהו ציון דרך משמעותי היות ותהיה וזו הפעם הראשונה בה ישראל מארחת 16 מדינות, שיתחרו על תואר אלופת העולם. זו גם הפעם הראשונה בה נבחרת ישראל עד גיל 20 מעפילה לאליפות העולם.

במשחקים ייקחו חלק 16 הנבחרות הטובות בעולם. ברשימה: ספרד, איטליה, צרפת, יוון, רוסיה, הולנד, סלובקיה. הונגריה, ברזיל, סרביה, ארגנטינה, פרו, אוזבקיסטן, גרמניה וישראל.

הנבחרות ינחתו בארץ ב 9 לאוקטובר בשדה התעופה בן גוריון. על-פי ההנחיות הן יעברו בדיקות קורונה קפדניות. בסיומן יועברו למלון בנתניה. במלון הן ישהו תוך שמירה על קפסולות, הקפדה על הנחיות קורונה מחמירות ועמידה בהנחיות התו הירוק.

משחקי נבחרת ישראל וגמר אליפות העולם יועברו בשידור חי בערוץ 5. כרטיסים למשחקי האליפות ניתן לרכוש דרך אתר 'לאן' בהצגת תו ירוק.

נבחרות כדור-המים נוחתות בישראל ב 9 לאוקטובר. על-פי ההנחיות הן יעברו בדיקות קורונה קפדניות. בסיומן ימוקמו בבית מלון בנתניה. במלון הן ישהו תוך שמירה על קפסולות.

האירוע יתקיים במימון משרד הספורט, כאשר נותנת החסות הראשית לאירוע היא חברת מיטרוניקס. חברת מיטרוניקס היא מובילה עולמית בתחום תעשיית בריכות השחייה.

התחרות בשיתוף עיריית נתניה אשר אירחה בשנים האחרונות תחרויות בינלאומיות מובילות במתקני הספורט בעיר, לרבות במכון וינגייט.

האליפות עצמה מתקיימת בקונספט ירוק ואקולוגי – כך שהכרטיסים הם אלקטרוניים. במקביל הודיעו באיגוד כדור המים הישראלי, כי הוא מתחייב לבצע מספר פעולות ירוקות. הפעולות המתוכננות ייחשפו במהלך התחרות.

יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל גלוסקא-כהן, אמרה למערכת נתניה און ליין, כי "לראשונה, שמנו את ישראל על מפת הכדור-מים העולמית. אנחנו מעלים על נס את השמירה על כדור הארץ – כך שנחשוף בקרוב מספר פעולות. הפעולות ייושמו במתחם התחרות על מנת להעלות מודעות לנושא. "

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הוסיפה כי "אנו גאים כי אליפות העולם בכדור-מים נשים עד גיל 20 תתקיים במכון הלאומי וינגייט. נתניה חרטה על דגלה קידום מגוון ענפי ספורט ובמיוחד ספורט נשים. אני מאחלת הצלחה לנבחרת ישראל ומזמינה את כולם להגיע ולעודד".

מנכ"ל מיטרוניקס, אייל טרייבר, ציין כי "חברת מיטרוניקס מציבה את מדינת ישראל בחזית הטכנולוגיה הרובוטית הגלובלית העולמית. מיטרוניקס מברכת את יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל גלוסקא כהן, ואת מנכ"ל האיגוד עמית אבנר, על פעילותם לקידום הענף בישראל. אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם האיגוד. להוביל יחד את הדרך למימוש החזון לטיפוח וקידום תרבות הספורט בישראל".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן