מנכ"ל רמ"י סייר במתחמי מגורים חדשים בנתניה

0
164
מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל בביקורו בנתניה. צילום רן אליהו

עו"ד יעקב קוינט, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ביקר בשבוע שעבר בנתניה. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר ובכירים רבים קיבלו את פניו במסגרת ביקור העבודה.

עו"ד קוינט סייר במתחמי המגורים החדשים של נתניה. מתחמים הנמצאים בשלבים שונים של ביצוע. בהם תוכנית עין התכלת הכוללת כ –800 יחידות דיור, תכנית שירת הים (נת 620) אשר בדרום העיר, שם מבוצעות עבודות לפינוי, מיחזור וטיהור אתר האשפה.

מעיריית נתניה מסרו, כי בשירת הים מאושרת תוכנית למגורים ומלונאות והצפי הוא לסיים בשנת 2021 את כלל ההליכים הסטטוריים המקודמים לצורך טיוב התוכנית ושיווק המגרשים .

כמו כן ביקר בשכונת אגם ג' אותה ניתן לראות מכביש החוף. אגם ג' נמצאת בעיצומן של עבודות תשתית ופיתוח אותן מבצעת ח.ל.ת. מרבית מבני המגורים והתעסוקה כבר נמצאם בבנייה ובהליכי תכנון.

ראש העיר, מרים פיירברג- איכר, עמדה בדבריה על הצורך בהשלמת פערים בין התקצוב שהעבירה רמ"י לאורך השנים לטובת פיתוח תשתיות במתחמי המגורים החדשים. זאת לבין עלותם של עבודות התשתית בפועל, פער העומד כיום על כ – 200 מיליון שקל.

פיירברג-איכר הדגישה בפני אנשי רמ"י שלא לשווק את המגרש השלישי בשכונת עיר ימים למלונאות. כפי שביקשה פעמים רבות בעבר.

בביקור שבו נטלו חלק ראש העירייה, מנכ"ל העירייה, יורם כהן, מנכ"ל ח.ל.ת., רמי דואני. כמו כן יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת., אבי סלמה ומהנדס העיר, ארז טל. עוד השתתפו מנהל מרחב מרכז ברמ"י, דוד מזרחי, מתכנן מחוז מרכז של רמ"י ואדריכל דוד אמגדי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן