בין 16 הסופיות: אורטל חדאד ורינת ג'אן רוצות את הכתר

0
431
רינת ג'אן אורטל חדאד נתניה
ברשימת 16 הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל. אורטל חדאד ורינת ג'אן. צילום גלעד משיח

ב-29 במאי תיפתח רשמית תחרות "מלכת היופי של ישראל" – תחרות הנערכת מדי שנה מטעם שבועון "לאשה", עם עליית מתחם ההצבעה באתר ynet, במשך ארבעה ימים יוכלו הגולשים להצביע למועמדת המועדפת עליהם ולעזור לה להעפיל לשלב חצי הגמר. כאן, נתנייתיים יקרים, אתם נכנסים לתמונה. אירוע בחירת "מלכת היופי של ישראל", ייערך ביום שני, 6 ביוני, ויועבר בשידור חי באתר ynet ובתכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

לשאלה האם יהיו יורשות לטיטי איינאו, מלכת היופי בדימוס אשר ייצגה את העיר נתניה בשנת 2013 ומיס עולם לינור אברג'יל בשנת 1998, מקוות לענות שתיים המייצגות השנה את העיר נתניה: אורטל חדאד ורינת ג'אן.

אורטל חדאד, חיילת המשרתת בלשכת הסנגור הצבאי הראשי. כשהיא נשאלת מה הביא אותה להירשם לתחרות, ועוד בגיל כה צעיר, היא משיבה לנתניה און ליין: "האמת היא, שאחת מחברותיי הקרובות רשמה אותי, אחרי שכל שנה אמרה שהיא תעשה זאת. היא לא יידעה אותי ולכן הייתי מאד מופתעת כשזימנו אותי למיונים… אני דווקא מאד שמחה שהגעתי לחוויה המדהימה הזאת ומרגישה שיש לי המון מה להראות ולקדם, על אף גילי הצעיר".

את עדיין בצבא. איך הצלחת לשלב את צה"ל עם ההכנות לתחרות?
"אינטנסיבי, לא פשוט, אבל מסתדרים. אני לא מתלוננת", היא מחייכת: "מתחילת התחרות הלו"ז שלנו היה ממש צפוף, עברנו המון ימי צילום, כשכל יום היה שונה לחלוטין מהיום הקודם. היו המון סדנאות בנושאים מגוונים שלמדנו מהם וקיבלנו המון כלים לחיים, אפילו שני טיולים בחו"ל שגיבשו אותנו כקבוצה והיו חוויה בפני עצמם. ככל שההצבעות מתקרבות הלחץ וההתרגשות עולים וכרגע כולנו בהכנות לקראת ההצבעה…", אומרת.

סיכויים טובים. אורטל חדאד ורינת ג'אן צילום איתן טל
סיכויים טובים. אורטל חדאד ורינת ג'אן צילום איתן טל

רינת ג'אן השתחררה לפני שנה. בצבא שירתה בפו"ם- בסיס פיקוד ומטה – בו שימשה כמש"קית קורסים. כיום היא עובדת בהכוונה וייעוץ לחיילים משוחררים. תחום העניין העיקרי שלה הוא בעלי חיים: "האהבה הכי גדולה שלי זה בעלי חיים", היא אומרת ומוסיפה באותה נשימה: "אני משתדלת לעשות המון למענם ולמען הגדלת המודעות של האימוצים. חשוב לי עניין העונשים המגוחכים שמקבלים על ההתעללות בהם. זה עניין שאני מאוד רוצה להעלות על הפרק. אני גם עושה הרבה ספורט, מכורה לאימונים, ארבע פעמים בשבוע ובעיקר trx. בארון הבגדים שלי תמצאו 90% בגדי ספורט. זה נותן לי אדרנלין להמשיך את היום. טוב… גם פיג'מות. אבל אין ספק, שהספורט הוא חלק בלתי נפרד ממני… אני מרגישה מסופקת אחרי אימון וכמובן מסכימה לעצמי לאכול שוקולד שגם הוא חלק מהתמכרות שלי", היא צוחקת.

ספרי לנו כמה דברים מגניבים על עצמך

"אממ.. התקלת. עם אמא רוסיה ואבא טריפולטאי, ההעדפות הקולינריות שלי נעות בין פלימני שהם כיסונים ממולאים לקוסקוס אסלי. אפרופו אוכל, אם לא תחרות מלכת היופי, אז "בייק אוף", כי אני אוהבת לאפות עוגות כל יום שישי ומכורה לריח שלהן בבית. החפץ הכי יקר לליבי הוא 'סידור לבת ישראל' שמלווה אותי לכל מקום ואיתו אני מתפללת. יש לי אוסף של דובים בכל הצבעים והצורות, אני אוהבת אותם במיוחד בגלל הפרווה. דבר אחרון וחננה לחלוטין: שמרתי את כל התעודות והמבחנים שלי מעל לציון 90, מכל שנות הלימוד שלי".

איך הגעת לתחרות?
"מה שהביא איתי להירשם לתחרות היה, בעיקר, אני. תמיד פעלתי לפי מסגרות בחיי. קודם בית ספר, חטיבה, תיכון. סיימתי כמובן 12 שנות לימוד בהצלחה רבה. לאחר מכן עבודה למשך שנה כדי לחסוך לפני הצבא ואז התגייסתי. בעצם הרגשתי, שבאמת הכל אצלי הוא לפי ״הספר הכתוב״. במשך כל חיי היו לי המון הזדמנויות. החברים הקרובים תמיד אמרו לי 'את מאוד מתאימה למלכות היופי, את בטוח זוכה'. לא ייחסתי לזה חשיבות יותר מידי, כי רציתי לסיים את הפרקים האלו קודם. היום אני במקום שדווקא הסביבה הקרובה שלי פחות מעודדת את עניין התחרות. גם ההורים וגם החבר לא התלהבו מזה בהתחלה. תמיד חלמתי להיות בתחרות מלכות היופי של ישראל וכמובן לזכות ולייצג את מדינתנו. הדחף שלי היה גדול יותר בגלל שכולם לא רצו או לא האמינו בי. הייתי חייבת את זה בשביל עצמי. לנסות להגשים את החלום, כי לא תהייה לי עוד הזדמנות".

יתכן ששמעתי את השורש ח.ב.ר? איך זה מסתדר עם החשיפה?
"כן, יש לי חבר, אנחנו בזוגיות כבר כמעט שלוש שנים. קוראים לו דודו. אנחנו גרים ביחד כבר חצי שנה והוא אפילו הציע לי נישואין לפני חמישה חודשים. כטיפוס רומנטי אני די מכורה למכתבי האהבה שהוא משאיר לי על המקרר. כמובן, שבהתחלה הוא היה פחות בעניין, אפשר לומר שאפילו התנגד ובצדק. הוא בן אדם מסורתי, כל עולם הזוהר או הדוגמנות פחות מדבר אליו אבל כשהסברתי לו שזהו חלום הילדות שלי ומעבר לכך, זו פתיחת דלת עבורי לעולם שאליו אני כן מוכנה ורוצה להיכנס אליו… הוא הבין אותי. הוא מכיר אותי ויודע שאני אדע לשלב בין השניים: לשמור על מה שקיים תוך כדי שאני מכבדת את הרצונות שלו וכמובן לנסות להגשים את החלום בתחרות הזו. מעבר לתחרות, לפתח קריירה במקצוע הזה. עכשיו הוא מאוד שמח שטוב לי ומפרגן לי תמיד, וכמובן בשבילו כבר זכיתי!"

אורטל, מתבקש לדעת. האם לך יש חבר?
"כן, יש לי חבר כבר שנתיים. בכל שלב לאורך התחרות הוא תמיד פרגן ותמך. גם ברגעים שהיה עלי המון עומס והתרגשות, תמיד זכיתי להבנה ותמיכה", קובעת בחיוך.

האם את חושבת שתמשיכי לעסוק בתחום הדוגמנות?
"כשאסיים את שירותי הצבאי אני מתכננת ללמוד בטכניון בפקולטה למתמטיקה. החלום שלי הוא להתקדם בתחום ואף להגיע למעמד של פרופסור. אני מתעניינת בהמון תחומים ואף פעם לא אוהבת להתעסק רק באחד. לכן, אני מאמינה שאשלב גם את עולם הדוגמנות שהוא מאד רחב, מגוון ומרתק", מספרת אורטל ורינת מצטרפת: "החלום הכי גדול שלי הוא להיות וטרינרית, להצליח במקצוע הזה, לפתוח מרפאה פרטית משלי. להציל בע״ח זה דבר עילאי עבורי. שאיפה נוספת כמובן היא להצליח בעולם הזה, להצליח כדוגמנית, גם בחו״ל, לדגמן לחברות גדולות ומצליחות, להמשיך ולפתח את תחום המשחק. כמובן, כל זה תוך כדי שמירה על העקרונות שלי וניסיון להישאר אני לאורך כל הדרך. אפשר לומר שאחרי התחרות אני רוצה לדעת למנף את עצמי נכון, לדבר הטוב והמצליח ביותר עבורי".

את באמת חושבת שתמשיכי לעסוק בתחום הדוגמנות גם אחרי התחרות?

רינת מסכמת: "ברור, אלה השנים שלי להגשים את החלומות שלי. דוגמנות זה תחום שאני מאוד אוהבת ורוצה מגיל קטן, לאורך כל חיי היו לי הצעות שסירבתי להן בגלל המון סיבות. ולא בגלל שאני לא רציתי. היום אני יודעת שהכל זה בחירה שלי, לכן אני מאוד רוצה לקחת את ההזדמנות הזו שיש לי ולהצליח!"

הצביעו והשפיעו באתר התחרות החל מה-29 לחודש.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן