תיכון פרטי בנתניה זה רק תיכון תל אביב

כיתות קטנות, מערכת לימודים מותאמת אישית שגם עונה על הצרכים הרגשיים של התלמיד. תכירו את תיכון תל אביב – תיכון פרטי בנתניה. והעלות? במחיר תיכון ציבורי

0
2504
מורי תיכון תל אביב מציגים טיפים להתמודדות עם משבר החינוך בקורונה. תיכון פרטי בנתניה זה רק תיכון תל אביב
בצילום: גביעים ופרסים בהם זכו תלמידי תיכון תל אביב - סניף נתניה.

כיתות קטנות, מערכת לימודים מותאמת אישית שגם עונה על הצרכים הרגשיים של התלמיד. תכירו את תיכון תל אביב – תיכון פרטי בנתניה. והעלות? במחיר תיכון ציבורי

אין זה סוד, שמערכת החינוך הציבורית מתמודדת עם עשרות תלמידים בכל כיתה. עם מערכת לימודים קשיחה, שלא תמיד, בשל הגודל, נותנת מענה לצרכים הרגשיים של התלמידים. התוצאה, בעבור חלק מהתלמידים והתלמידות, היא קושי משמעותי בתיכון.

זה לא רק מתבטא בציונים, זה גם מתבטא בקושי בהבנת החומר הנלמד. לכן, הורים רבים בוחרים לממן מורים פרטיים לילדיהם בניסיון להדביק את הפערים.

באזור נתניה אחד הפתרונות החינוכיים והערכיים המובילים הוא באמצעות תיכון תל אביב – סניף נתניה. מדובר בתיכון פרטי בנתניה, המחזיק במוטו ערכי שהוא גם כלכלי להורים: "תיכון פרטי במחיר תיכון ציבורי".

שאלנו את מורי תיכון תל אביב, אלה השוקדים על בניית מערכת לימודים מותאמת אישית לכל תלמיד, על היתרונות.

מהם היתרונות של תיכון תל אביב – נתניה אל מול תיכון ציבורי?

"יתרון אחד, כמובן, הוא היתרון המובנה. בעוד שמערכות חינוך גדולות צריכות להתמודד עם ההטרוגניות של התלמידים, אצלנו מלכתחילה מספר התלמידים בכיתה נמוך. הגישה שלנו, כתיכון פרטי, היא באמצעות מתן יחס אישי ותוכנית לימודים מותאמת אישית. כל היתרונות של שיטות לימוד אישיות ופרטניות, אשר מיושמות בכיתות עם מספר תלמידים קטן".

יתרון נוסף של תיכון פרטי בנתניה: בתיכון תל אביב למשל מתמקדים במתן שיעורים פרטניים ללא הגבלה. חלק מרכזי הוא מתן כלים ופיתוח מיומנויות הנדרשות בשוק העבודה העתידי.

תמהיל התלמידים אשר בוחרים ללמוד בתיכון תל אביב מגוון. ישנם תלמידים שבחרו ללמוד בתיכון הפרטי כיוון שלא הסתדרו עם מערכת החינוך הציבורית (כל אחד מסיבותיו). עם זאת, מרבית התלמידים בחרו בבית הספר בזכות מודלי החינוך הייחודיים.

לכל תלמיד או תלמידה, כאמור, מותאמת מערכת לימודים אישית אשר עונה על הצרכים הרגשיים. תכנית הלימודים מאפשרת לכל תלמיד או תלמידה, למצות את מלוא הפוטנציאל. הן בהיבט החינוכי/ רגשי והן בהיבט הלימודי.

בתיכון תל אביב מתמקדים במתן שיעורים פרטניים ללא הגבלה. חלק מרכזי הוא מתן כלים ופיתוח מיומנויות הנדרשות בשוק העבודה העתידי. בנוסף, בתיכון הפרטי בנתניה מאפשרים לכל תלמיד לבחור תחום מסוים שמעניין אותו. תחום עניין זה, הוא במקביל ובנוסף לבגרויות. חלק בולט הוא ההכנה לבגרויות. בביה"ס אף פרסמו מאמרים רבים בנושא הכנה לבגרות.  

"המטרות שלנו בתיכון הן לגרום לכל תלמיד שירגיש שייכות. לגרום לכל תלמידה שמפתחת אצלנו מיומנויות עתידיות שיסייעו לה למצוא עבודה, להאמין בעצמה. והכי חשוב: לגרום לתלמידים ליהנות מהלימודים, להבין את החומר הנלמד, להצליח בבגרויות ולספק להם ארגז כלים ענקי לחיים".

ליצירת קשר עם תיכון תל אביב – סניף נתניה – לחץ כאן

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן