שנת הלימודים בנתניה נפתחה (כמעט) כסדרה: 48,647 לומדים בעיר

עד הרגעים האחרונים עמלו הצוותים על ההכנות, טענות על אי סדרים בכל נושא ההסעות ותשתיות פשוטות: "היה לעיריית נתניה חודשיים זמן להתארגן - חבל שדחו דברים לרגע האחרון".

0
282
(fotolia) צילום

עד הרגעים האחרונים עמלו הצוותים על ההכנות, טענות על אי סדרים בכל נושא ההסעות ותשתיות פשוטות: "היה לעיריית נתניה חודשיים זמן להתארגן – חבל שדחו דברים לרגע האחרון".

בצל מגפת הקורונה ואלפי הורים מבולבלים, שעד הרגע האחרון לא הבינו ולא ידעו מה וכיצד צריך לנהוג עם הבדיקות הסרולוגיות שבוטלו בנתניה ועם הבדיקות המהירות שחולקו ביומיים האחרונים בבתי הספר, נפתחה שנת הלימודים בנתניה כסדרה. למעט טענות הורים ויו"רים של חלק מבתי ספר על אי הסדרת תשתיות בסיסיות, או הסדרתן במהלך השעות האחרונות כדוגמת מעברי חצייה, הלימודים החלו בזמן. סערה נוספת שעלתה היא בעניין ההסעות ועלויותיהן בכלל, וכן בעניין המלווים (הסעות לילדים מיוחדים).

בעיר נתניה לומדים 48,647 תלמידים. 10,881 ילדי גנים, 22,248 תלמידים בחינוך היסודי ו – 15,518 תלמידים בחטיבות הביניים והתיכוניים. 3513 ילדים החלו השנה ללמוד בכיתה א'.

למרות הפתיחה החגיגית, כבר כעת ברור, כי הורים רבים בחרו שלא לשלוח את ילדיהם לפתיחת שנת הלימודים – בעיקר בחטיבות הביניים ובתיכונים. נתון זה מתקשר לסקרים ארציים שפורסמו, בו הורים רבים תהו מדוע ללמוד בחודש ספטמבר בו שישה ימי לימוד בלבד. בנוסף, סקר שנערך בקרב תלמידי ישראל שהראה כי שליש מהם ללא כל חשק או מוטיביציה לחזור ללימודים.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן