שני אחים מנתניה נעצרו בחשד לניהול רשת סחר בסמים לקטינים

בפשיטה על ביתם של שני האחים מנתניה (18, 24), איתרו השוטרים שקית עם חצי קילוגרם של קנאביס, שקיות לחלוקה ומכשירי טלפון ניידים "מבצעיים".

0
305
בתמונה: מפקח אדהם אלחין, קצין נוער - משטרת נתניה
הוביל את החקירה. מפקח אדהם אלחיו - משטרת נתניה

חוקרי מחלק הנוער בתחנת במשטרה בנתניה ניהלו במהלך השבוע האחרון חקירה סמויה כנגד שני אחים מנתניה. בפשיטה שערכו בבית החשודים החרימו חצי קילוגרם של סם מסוג קנאביס. השניים נעצרו בחשד לניהול רשת סחר בסמים לקטינים.

החקירה החלה, כאמור, לפני כשבוע – עם קבלת מידע. חוקרי מחלק הנוער, יחד עם קצין הנוער מפקח אדהם אלחין, ביצעו שורה של פעולות איתור ומודיעין חקירתי. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו השוטרים על בית החשודים. הם איתרו כחצי ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קנאביס. בנוסף, שקיות חלוקה, מכשירי סלולאר "מבצעיים". על-פי החשד שימשו מכשירי הסלולר לסחר ולהפצה. את הסמים העבירו השוטרים למעבדות זיהוי פלילי. ואילו את מכשירי הסלולר לאנשי הסייבר. שם יבדקו את זכרונות המכשירים.

בתום החיפוש עצרו השוטרים את שני החשודים. השניים, אחים תושבי נתניה (בגילאי 18,24). הם נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בתום החקירה הראשונית, בהתאם לממצאים, צפויה המשטרה להגיש לבית המשפט בקשה להארכת מעצרם.

פעילות זו מצטרפת לפעילות נוספת בשבוע שעבר כנגד תושב העיר. בן 60 נגדו הגישה המשטרה בתום פעולת בזק, כתב אישום  בגין מכירת סמים לקטינים. בחיפוש בביתו נתפסו סמים וכסף מזומן. בתחילת השבוע הוגש נגדו כתב אישום ובו 12 סעיפי אישום בגין המיוחס לו.