שירותי הדואר בכפר יונה יורחבו

0
351
מרחיבים את שירותי הדואר בכפר יונה. צילום עיריית כפר יונה

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, התחייב להרחיב את סניף הדואר המקומי ולפתוח סניף דואר נוסף בקניון כפר יונה. את הדברים אמר בתום ביקור מקצועי שקיים.

בביקור המקצועי, בהמשך לביקורו של שר התקשורת, איוב קרא, בו התחייב האחרון לקדם פתיחת סניף דואר נוסף בעיר, הציגו ראש עיריית כפר יונה, אפי דרעי, ומנהלת הסניף המקומי, שרונה גבאי, נתונים המצביעים על מצוקת שירותי הדואר בעיר ועל צפי אכלוס תושבים נוספים.

במסגרת ההחלטות שהתקבלו הוחלט על הרחבת סניף הדואר הקיים, זאת כפתרון זמני לשנתיים הקרובות, הקמת סניף דואר נוסף בקניון כפר יונה במהלך השנתיים הקרובות, וכן העתקת מרכז החלוקה ממגרש החנייה בעמל למגרש החנייה החדש שהוכשר על-ידי העירייה מעבר לכביש. מהלך זה, כך לדברי גולדשטיין, נועד לאפשר גישה נוחה יותר למרכז החלוקה ולמנוע עומסי תנועה טבעיים במקום הנוכחי – המשמש את בית הספר.

דרעי מסר, כי "הרחבה זמנית של סניף הדואר הקיים ופתיחת סניף דואר נוסף בעיר, הם בשורות של ממש עבור תושבי כפר יונה, הצורכים את שרותי הדואר בעיר כמעט על בסיס יומי.  אנו שמחים כי לאחר עמל של שנים ופגישות רבות עם גורמים בכירים במשרדי הממשלה, הצלחנו להביא לעיר פתרונות של ממש בנושאים של תשתיות תחבורה ודרכי גישה לעיר, מסחר ותעסוקה וכעת שרותי דואר. אנו נמשיך לפעול לשיפור איכות השרותים העירוניים לרווחתם של כל התושבים"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן