אישום: כלא את חברתו ותקף אותה

0
186
אזיקונים. ארכיון נתניה און ליין

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה, בשנות ה-30 לחייו, בגין תקיפת חברתו וכליאתה. מכתב ההאישום עולה, כי לפני מספר ימים הגיעה חברתו של הנאשם לביתו. הנאשם דרש ממנה לראות התכתבות מסויימת בחשבון הפייסבוק שלה, משסירבה התפתחה מריבה בין השניים.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך המריבה נעל הנאשם את דלת הבית, התיישב ליד הדלת וסירב לאפשר לחברתו לצאת מהבית עד שתראה לו את ההתכתבות. באותן נסיבות שפך עליה מים ושבר את משקפיה. בשעות הערב ניגש הנאשם לחברתו עם אזיקוני פלסטיק ודרש ממנה להגיש לו את ידיה אחרת יכאיב לה. החברה עשתה כדבריו והוא אזק את שתי ידיה יחד, לקח אותה לחדר השינה, השכיב אותה על המיטה, אזק את רגליה ויצא מהבית. לאחר כ-10 דקות חזר ושחרר את האזיקונים.

לאחר מספר שעות אחז הנאשם בשערה של חברתו, הטיח את ראשה בקיר וניסה להכניס לפיה כדור ולגרום לה לבלוע אותו בכוח, אך החברה הצליחה להשתחרר מאחיזתו ורצה לכיוון הדלת. הנאשם תפס אותה בבגדיה ומשך אותה. כתוצאה מכך נקרעו בגדיה. הנאשם צילם אותה ללא בגדים ואמר שישלח את התמונות למקום עבודתה.

בנוסף עולה מכתב האישום, כי בסופו של דבר נכנעה החברה לנאשם והציגה לו את ההתכתבות אותה דרש לראות. למרות זאת סירב הנאשם לאפשר לה לצאת מהבית במשך כחצי שעה נוספת. לאחר תחנונים יצאו הנאשם והחברה מהבית ונסעו לכיוון ביתה. החברה עלתה לביתה והסתגרה מפניו.

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים, עולה כי החברה סירבה בתחילה להתלונן בשל פחד מפני הנאשם: "מדובר במי שהתעמר בבת זוגו בשל דבר של מה בכך" טענה התובעת עו"ד אנה גורלניק.

פרקליטו של הנאשם, ביקש מבית המשפט לשחררו למעצר בית וציין, כי הנאשם נעדר עבר פלילי. בנוסף הכחיש הנאשם את העבירות המיוחסות לו וטען, כי הותקף על ידי חברתו. פרקליטו טען בדיון על הארכת מעצרו לאכיפה בררנית: "בית המשפט יווכח לטענות רבות שהעליתי בדיון אתמול. בין היתר לטענת האכיפה הבררנית. שני הצדדים טענו שצד אחד תקף אותם, שניהם הציגו חבלות. אני לא יודע מה התרחש מאתמול, אך המתלוננת טרם נחקרה ולא שוחררה בתנאים מינימליים. על פניו ובזהירות הראויה אטען שנראה שמתקיימת אפליה".

התובעת התנגדה לשחרור וטענה, כי "אני סבורה שכתב האישום על פניו מגלה התנהגות ברף אלימות גבוה. יש פה דברים שאין הדעת סובלת. העובדות מגלות שעומד בפנינו אדם מסוכן שלא נוהג כלל וכלל בכבוד בגופה ובשלמותה של המתלוננת. הוא פגע בה בצורה ברוטאלית, לכאורה כאשר הוא אזק אותה באזיקי פלסטיק כלא אותה בביתו, הוא קרע מעליה את בגדיה ומצלם אותה לטענתה בעירום".

התובעת המשיכה וטענה, כי "איך אפשר לסמוך על אדם כזה שהותיר על גופה של המתלוננת סימנים רבים? האירוע לא נמשך דקות ספורות. היה לו זמן לחשוב שהוא עושה משהו לא בסדר. הוא לקח את חירותה של המתלוננת. הוא הטיח את ראשה בקיר".

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, דרור קלייטמן, האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת וקבע, כי "במצב דברים זה, איני סבור, כי ניתן לדון בחלופה בטרם התקיים דיון בראיות לגופן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן